AnonymDiskusjon Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Hei, jeg har først nå skjønt at jeg gjør ganske rare ting. Altså jeg, liker å lage tulletråder på kvinneguiden, hvor jeg finner opp historier og gjør dem utrolig troverdige. Lever meg også inn i rollene mine ganske godt. Hvorfor vet jeg faktisk ikke. Liker også å finne på forskjellige historier IRL, enten om meg eller andre ting. Klarer også å overbevise meg selv om at det er sant. Skal sove nå, så kan forklare mer imorgen, men vet noen hva dette kan være? Postet av anonym: 8a06a1a42ea71816fcb8292b9ae6e0ab Lenke til kommentar
PussyDestroyer69 Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Hei, jeg har først nå skjønt at jeg gjør ganske rare ting. Altså jeg, liker å lage tulletråder på kvinneguiden, hvor jeg finner opp historier og gjør dem utrolig troverdige. Lever meg også inn i rollene mine ganske godt. Hvorfor vet jeg faktisk ikke. Liker også å finne på forskjellige historier IRL, enten om meg eller andre ting. Klarer også å overbevise meg selv om at det er sant. Skal sove nå, så kan forklare mer imorgen, men vet noen hva dette kan være? Postet av anonym: 8a06a1a42ea71816fcb8292b9ae6e0ab [/qu Nei da, du er ikke en lystløgner du har bare ekstreme fritids problemer 2 Lenke til kommentar
Gnurk! Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 tja jeg ville sagt du er en lystløgner MED fritidsproblemer, fyren sier jo han gjør det samme i irl og... mitt tips: Få deg en hobby, da får du bedre ting å gjøre enn å trolle internet, og i tillegg får du noe å snakke om... (så du slippper å lyve) Lenke til kommentar
Neekita Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Dikter du opp historier hvor du får deg selv til å fremstå som "bedre" enn hva du egentlig er/skryter på deg? Når en person dikter opp historier og forteller dem til venner og bekjente, så gjør de det ikke uten grunn. Som oftest kommer det av usikkerhet og/eller dårlig selvbilde. Lenke til kommentar
Gnurk! Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Dikter du opp historier hvor du får deg selv til å fremstå som "bedre" enn hva du egentlig er/skryter på deg? Når en person dikter opp historier og forteller dem til venner og bekjente, så gjør de det ikke uten grunn. Som oftest kommer det av usikkerhet og/eller dårlig selvbilde. en lystløgn er vel akkurat det... en irrasjonal løgn, den trenger ikke ha noe mål, bare være en historie å fortelle (har selv kjent 1-2 lystløgnere i livet) Disse trenger ikke sette de i noe godt perspektiv, annet enn at noe "spennende" skjedde med dem, det trenger ikke å ha vært særlig spennende engang. Tegn på at de selv føler livet sitt er kjdelig... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå