Occi Skrevet 22. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2011 (endret) Jeg har prøvd å kjøpe noen gensere, hovedsaklig enkle v-hals-gensere, fargene er litt rare pga lyset, men det er altås en lysegår, en mørekegår, og en lilla. (jeg har en ganske liknende brun fra før), i tillegg prøvde jeg meg på en enkel genser i orangs/rust. Med unntak av kanskje enn litt lysere brun genser, så tror jeg har så det holder med enkle V-gensere, må prøve å få bestemt meg litt med "vanlige" gensere, pluss noe å ha under v-genserene PS: ignorer t-skjorte, sokker og hår AtW En aldri så liten bump; Er det en liten Companion Cube jeg ser på bilde #3? Veldig fine enkle gensere og, gult slips var ganske ille Endret 22. desember 2011 av Occi Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 23. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2011 (endret) Jeg har prøvd å kjøpe noen gensere, hovedsaklig enkle v-hals-gensere, fargene er litt rare pga lyset, men det er altås en lysegår, en mørekegår, og en lilla. (jeg har en ganske liknende brun fra før), i tillegg prøvde jeg meg på en enkel genser i orangs/rust. Med unntak av kanskje enn litt lysere brun genser, så tror jeg har så det holder med enkle V-gensere, må prøve å få bestemt meg litt med "vanlige" gensere, pluss noe å ha under v-genserene PS: ignorer t-skjorte, sokker og hår AtW Liker genserne! Fortsett sånn, ser frem til neste oppdatering Enig i at du burde skaffe noen skjorter, de vil passe veldig bra under de genserne. Tror også du kunne kledd noen cardigans, så får du litt variasjon i garderoben. Endret 23. desember 2011 av LucarioX Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 23. desember 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. desember 2011 Det er godt å høre, den planlagte "fase 2" i oppdateringen er å kjøpe noen cardigans/"vanlige gensere" og skjorter. Regner meg jeg kommer tilbake til det i romjula. AtW En aldri så liten bump; Er det en liten Companion Cube jeg ser på bilde #3? Veldig fine enkle gensere og, gult slips var ganske ille Stemmer, det er en companion cube du kan skimte på det bildet AtW Lenke til kommentar
Sebastilurio Skrevet 27. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2011 Skal kjøpe meg en cardigan og jeans fra J&J, ikke noe logo drit, burde ikke det funke da? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 27. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2011 Kvaliteten er som på H&M. Og siden H&M er billigere og har bedre utvalg ville jeg gått dit først. Lenke til kommentar
PanserJohan Skrevet 28. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2011 Har lest litt i tråden, og skal forsøke å svare litt konkret på ts` spørsmål. Slik jeg leser det, ønsker du ikke å "ta helt av" mtp blazere, slips etc, og jeg forstår deg. Selv må jeg gå med dress hver dag, og selv om det ser fint ut, er jeg enig i at det finnes bedre plagg å ha på seg. Så det jeg skal prøve å svare på, er hva jeg mener du kan ha på deg, men fortsatt ligge innenfor komforsonen din. Rent konkret kan man (i min verden) si at: om du sitter mye på jobb, drit i blazer, trang skjorte eller slimme dress bukser. Jeg sier ikke at du ikke skal ha en blazer, men ha med deg en henger på jobb, slik at du kan henge den fra deg. Kjøp deg: 2-3 gensere med v-hals fra Gant/Sand e.l (Brun, navy blå, sort etc. Base farger!) http://michaelstewart.co.uk/images/00015657.JPG 3-4 skjorter i bomull, eller strykefri (farger etter hva du selv liker, men siden du skal ha de under genseren, kjøp lyse farger. Hvit med blå striper osv. Min favoritt er vel Eton og Suit fra Vailent (faktisk!) http://www.etonshirts.co.uk/images/mediabank/multi_shirt_tie_500.jpg 1-2 regular fitted dressbukser (Tiger, Boss e.l) 1 par skolett brun (jeg har lest at du helst ønsker å gå i sneakers, men etter to måneder er du vant til "pen sko", og du ser/opplever hvor mye bedre det ter seg. http://www.herringshoes.co.uk/ 1 par skolett sort (uten synlige sømmer, men helt plain som går til alt) 1 par regular fitted jeans fra f.eks Boss 2 belter i skinn som går til dress, f.eks Gant e.l (brunt og sort) Siste tips er å kjøpe en klokke som går til dette, men det blir et annet prosjekt. Etter min mening er dette plagg som er veldig komfortable, men fortsatt ser mye bedre ut enn hva jeg har sett av deg tidligere. Om du handler på salget nå, tror jeg du kan finne en garderobe som opprinnelig ville kostet deg rundt 8-9 000kr for rundt det du har satt opp som budsjett. Veit ikke hvor du bor, men butikker som Kleins, Retro osv i Trondheim gir en pekepinn på hva jeg tenker. (Kvalitetssalget starter vel 15.01? Jeg har noen i hjemmet som maser om jeg skal bruke mer Blazer, men jeg orker ikke stresset. Lenke til kommentar
Sebastilurio Skrevet 28. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2011 Kvaliteten er som på H&M. Og siden H&M er billigere og har bedre utvalg ville jeg gått dit først. Jeg synes Jack&Jones føles mer "solid". Men jeg skal gå innom H&M i dag Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 28. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2011 Kvaliteten er som på H&M. Og siden H&M er billigere og har bedre utvalg ville jeg gått dit først. Jeg synes Jack&Jones føles mer "solid". Men jeg skal gå innom H&M i dag Du kan jo prøve Zara, de har godt utvalg og grei kvalitet til prisen, ganske billig. Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 28. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2011 Skal kjøpe meg en cardigan og jeans fra J&J, ikke noe logo drit, burde ikke det funke da? Min erfaring med J&J er at de lager plagg av dårlig kvalitet, merkelige farger og logoplassering som i mange tilfeller er helt på trynet. Ville heller gjort som noen nevner over her og gått på H&M, Zara eller noen andre mer stilrene butikker. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå