Gå til innhold

Moderator makeover!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var innom ett kjøpesenter og kjøpte noe ved i dag, og tok en kjapp tur innom en klesbutikk og prøvde noen gensere. En cardigan(?), og enn ullgenser.

Synes egentlig den grå var ganske fin, tenkte jeg skulle prøve en litt lysere ullgenser også, men tror ikke helt jeg liker fargenyansen på den genseren.

PS: resten av det jeg har på meg passer ikke så bra, sammen med det som er valgt.

AtW

post-11439-0-49347100-1322694417_thumb.jpg

post-11439-0-07024800-1322694428_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Han sa jo at resten av antrekket ikke passet, så det er ingen grunn til å fortelle han akkurat det samme :roll:

Skoene du har på deg på disse bildene er uendelig mye bedre enn de på de forrige bildene, forresten.

Han sa at det ikke passet så godt sammen, for å være helt presis. Generelt er det bedre med slanke bukser enn baggy.

Enig med skoene.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg har prøvd å kjøpe noen gensere, hovedsaklig enkle v-hals-gensere, fargene er litt rare pga lyset, men det er altås en lysegår, en mørekegår, og en lilla. (jeg har en ganske liknende brun fra før), i tillegg prøvde jeg meg på en enkel genser i orangs/rust. Med unntak av kanskje enn litt lysere brun genser, så tror jeg har så det holder med enkle V-gensere, må prøve å få bestemt meg litt med "vanlige" gensere, pluss noe å ha under v-genserene

PS: ignorer t-skjorte, sokker og hår :)

AtW

post-11439-0-30331000-1323645323_thumb.jpg

post-11439-0-07284200-1323645332_thumb.jpg

post-11439-0-06687400-1323645344_thumb.jpg

post-11439-0-91192200-1323645349_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Slipset bør være mørkere enn skjorta.

:hmm:

Jeg er enig i at det ofte er finest med en lys skjorte og et mørkt slips, men det er ikke noe galt i å gjøre det omvendt.

Til trådstarter: Jeg tror du hadde kledd tynnere slips enn det på bildet og gjerne et fint, men diskré belte til antrekket dersom du skal gå med skjorta i buksene. Til mellomfine anledninger så er det heller ikke noe galt i å bruke en diskré dongeribukse uten mye hull og slitasjer på.

Just my opinion :w00t:

Fine gensere. Jeg ville fått med en navy v-hals også.

+1 for den. Navy og grått v-hals er lette å kombinere med andre farger. Gå gjerne for ull når du først skal ha v-halsgenser. Lettere og diggere i stoffet

=p

Btw, de siste v-halsene ud postet var da ikke dumme. Fin bukse og. Man må ikke bruke skjorte til v-hals. Føler du for å pynte litt, så gjør du det. Til hverdags, så er det greit med en tskjorte under. Men da hadde jeg valgt noe med litt mer åpen hals, så man ikke ser kantene av tskjorten via V'en.

Det er ikke noe feil med å vise pittelitt hud. Er det kaldt, så dekker du det til med et skjerf når du er ute.

Den siste genseren med krage var fin den også :thumbup:

Hva mer bør jeg ha på genserfronten?

http://cubus.com/no/Menn/Kolleksjon/Kolleksjon/Strikk/7105086/7105086/

:ph34r:

Endret av baBuShKa
Lenke til kommentar

Slipset bør være mørkere enn skjorta.

:hmm:

Jeg er enig i at det ofte er finest med en lys skjorte og et mørkt slips, men det er ikke noe galt i å gjøre det omvendt.

Til trådstarter: Jeg tror du hadde kledd tynnere slips enn det på bildet og gjerne et fint, men diskré belte til antrekket dersom du skal gå med skjorta i buksene. Til mellomfine anledninger så er det heller ikke noe galt i å bruke en diskré dongeribukse uten mye hull og slitasjer på.

Just my opinion :w00t:

Fine gensere. Jeg ville fått med en navy v-hals også.

+1 for den. Navy og grått v-hals er lette å kombinere med andre farger. Gå gjerne for ull når du først skal ha v-halsgenser. Lettere og diggere i stoffet

=p

Btw, de siste v-halsene ud postet var da ikke dumme. Fin bukse og. Man må ikke bruke skjorte til v-hals. Føler du for å pynte litt, så gjør du det. Til hverdags, så er det greit med en tskjorte under. Men da hadde jeg valgt noe med litt mer åpen hals, så man ikke ser kantene av tskjorten via V'en.

Det er ikke noe feil med å vise pittelitt hud. Er det kaldt, så dekker du det til med et skjerf når du er ute.

Den siste genseren med krage var fin den også :thumbup:

Hva mer bør jeg ha på genserfronten?

http://cubus.com/no/Menn/Kolleksjon/Kolleksjon/Strikk/7105086/7105086/

:ph34r:

Lenge siden jeg har møtt noen som har den totalt motsatte meningen enn meg.

TS: Nå begynner det å hjelpe. Som sagt, med noen litt mer uformelle skjorter under vil de se flere ganger bedre ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...