morgan_kane Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Hei, ser det koster 200kr for naf ung og det betyr at jeg sparer 500kr på dekk hos dekkmann dersom denne rabatten gjelder ung medlemskapet. Jeg har problemer med å tolke reglene på naf og er usikker på om jeg kan få denne rabatten. Er det noen som vet om man kan få denne rabatten ved å bare å ha et naf ung medlemskap? Prøver å treffe størst mulig nafbrukere ved å poste her Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 18. november 2011 Forfatter Del Skrevet 18. november 2011 (endret) Kan bare si at dette gikk bra. Ringte Naf i morrest og de sa jeg ikke trengte å være eier av bilen, og at jeg kunne kjøpe dekk med Naf Ung. Dekkene kostet 4200kr, Dekkene med Naf medlemskap 3500kr + innmeldingsavgiften 200kr. Totalt blir dette 3700kr, altså sparte jeg 500kr og jeg får 30øre i rabatt på drivstoff fremover. Anbefaler alle ungdommer om å melde seg inn i Naf Ung for å spare penger på dekk Dekkene som ble kjøpt var ContiIceContact, De som vant testen Dekkdimensjon 174/70 13 Endret 18. november 2011 av morgan_kane Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Anbefaler alle å sjekke priser før man kjøper dekk. For eks koster de samme 4 stk Conti IceContact i 175/70-13 kr 2590 hos Johs. Bjerke i Oslo. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 19. november 2011 Forfatter Del Skrevet 19. november 2011 (endret) Anbefaler alle å sjekke priser før man kjøper dekk. For eks koster de samme 4 stk Conti IceContact i 175/70-13 kr 2590 hos Johs. Bjerke i Oslo. Jau, men det her var ferdig på bil avbalansering og nye ventiler. Søkte på internett og fant ikke disse dekkene noen andre plasser i Tromsø Hentet fra hjemmesida til Johs. Bjerke Alle priser er for fire dekk ink. MVA men eks. Montering. Endret 19. november 2011 av morgan_kane Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Jeg tok ikke med dette, siden du ikke nevnte at din pris var med alt. Ferdig på bil, balansert (og sikkert med nye ventiler også) koster 500 hos Johs. Bjerke, dvs 3090 inkl "alt". Litt langt å kjøre fra Tromsø, riktignok. Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Luske_Ludvig hater idiotiske meningsløse rabattavtaler: Sist jeg sjekket med Dekkmann var de forsatt ikke billigst selv med NAF-medlemskap. Der er de så dyre at man må ha en eller annen rabattavtale for å få akseptabel pris. De gir ut rabatter til firmaer og deres ansatte i hytt og vær og man må føle seg lurt dersom man har vært der og handlet uten rabatt. Jeg hater butikker som opererer på den måten! (Og da øyner dere at jeg missliker mange butikker!) Og trådstarter var jo smart som fant en vei å få rabatt på! Er akkurat som brilleland eller hvem det er som gir % rabatt etter alder. Unge som handler der sponser jo de eldre! Her er en leveregel som jeg lærte meg å leve med etter Nature's Own tiden: Dersom noe høres for godt ut til å være sant, så er det sikkert ikke sant. jaja. Jeg er ikke sint, bare veldig-veldig skuffa! BTW, så var det Conti PremiumContact 2 195-65-16 til min gamle A3. Tror de kostet 1200 pr stk inkl omlegging.Gode dekk og perfekt til Bergensvær. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå