AnonymDiskusjon Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Det er noe jeg har lurt veldig lenge på. De prater ikke, de roper og skriker. Av og til ser man innvandrere som snakker i mobiltelefon, å dæven som de roper i telefonen. Jeg kjenner en mørkhudet person som bor i leiligheita under meg, og når jeg snakker norsk med han så prater han i helt normal tone. Da roper han ikke. Men så fort noen av vennene/slektningene hans kommer på besøk så er det roping på fremmede språk så det høres i hele huset. Hvorfor prater alle mørkhudede personer så høyt når de bruker sitt eget språk? Det kan jo ikke være nødvendig... Edit: Jeg er ikke rasist bare for at jeg spør om dette. Postet av anonym: e1626703342e25b44368601f4c325e7f 4 Lenke til kommentar
Anskar Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Har lurt på det samme sjøl. Det er som oftest afrikanere det er snakk om. 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Dette har ikke noe med helse å gjøre. Ikke et sensitivt tema heller så TS kan poste under egen bruker i riktig kategori. Politikk og samfunn passer bedre. Stenges. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg