Flatlus Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Prøv for all del å kom i en klasse med folk du ikke kjenner godt. Jeg var veldig heldig å kom i en klasse jeg ikke kjente mange i, og fikk dermed "samlet" meg og kunne skifte arbeidsvanene uten at det var noe stort press fra andre som var bedre kjent med den "tidligere" jeg. Dette gjorde at snittet mitt gikk fra 4,3 fra ungdomsskolen, til 5,0. Dette innebærer 5,4 i avgangsfagene. Det høres kanskje ikke så mye ut, men det er vanskelig å forme vanene sine og ta igjen ting som jeg ikke har lært på ungdomsskolen. Du går på skole for å få gode karakterer og du skal ikke la plagsomme parasitter ødelegge livet ditt i fremtiden. Om du bryr deg om å være "kul", glemmer du det viktigste, som er å gjøre det bra på skolen. Det kan være du er uenig med meg i dette, og da er denne posten av null nytteverdi. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. november 2011 Forfatter Del Skrevet 20. november 2011 Du går på skole for å få gode karakterer og du skal ikke la plagsomme parasitter ødelegge livet ditt i fremtiden. Om du bryr deg om å være "kul", glemmer du det viktigste, som er å gjøre det bra på skolen. Det kan være du er uenig med meg i dette, og da er denne posten av null nytteverdi. Hei, Nei, er ikke uenig med deg på noen måte. Jeg vil ikke være sånn populær populær, eller Kul kul. Jeg vil være en gutt der folk liker meg for den jeg er, sånn at jeg ikke trenger å være serriøs hele tida. I klassen er jeg den som er serriøs..prøver å ikke dumme meg ut og gjøre spesieller bevegelser..som å hoppe og sprette. Mens vis du ser meg ett annet sted, er jeg kanskje ikke like serriøs, da kan jeg hoppe å sprette fritt. Jeg har på en måte dobbelt liv (Lol..Miley Cyrus xD) . Jeg er redd for at folk skal gjøre narr av meg for den jeg virkelig er, i og med at jg ble/blir mobba. jeg kan ikke plutselig bare endre meg, begynne å hoppe og sprette. da vil det bare se rart ut, men jeg ser en gyllen mulighet på VGS. Jeg vil ikke lenger være mer den serriøse typen. Selfølgelig tenker jeg på skole, jeg som skal bli lege. Tror at mobbeoffere er de som får de beste jobbene? Postet av anonym: f49c7533bc6dff0e7d885a4a83155e88 Lenke til kommentar
Yamazero Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Vær deg selv! Tenk fremtiden! Vær skoleflink, gjør det bra på vgs så skal jeg love deg at ting ordne seg for deg! Du kommer alltid til treffe idioter i livet ditt, folk som tror er bedre enn deg, folk som tror å vær populær er så viktig. Men til syvende og sist så betyr dette INGENTING;) Hold deg med elevene som tar skole seriøst, elever som vil hjelpe deg å utvikle deg som person. Alt annet er irrelevant. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Man skal såklart yte bra på skola, men ikke glem at du skal gå der i 3 år. Du skal ha en fin hverdag. Bygg den tidlig, så skal du se årene går fint Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 22. november 2011 Forfatter Del Skrevet 22. november 2011 Du går på skole for å få gode karakterer og du skal ikke la plagsomme parasitter ødelegge livet ditt i fremtiden. Om du bryr deg om å være "kul", glemmer du det viktigste, som er å gjøre det bra på skolen. Det kan være du er uenig med meg i dette, og da er denne posten av null nytteverdi. Hei, Nei, er ikke uenig med deg på noen måte. Jeg vil ikke være sånn populær populær, eller Kul kul. Jeg vil være en gutt der folk liker meg for den jeg er, sånn at jeg ikke trenger å være serriøs hele tida. I klassen er jeg den som er serriøs..prøver å ikke dumme meg ut og gjøre spesieller bevegelser..som å hoppe og sprette. Mens vis du ser meg ett annet sted, er jeg kanskje ikke like serriøs, da kan jeg hoppe å sprette fritt. Jeg har på en måte dobbelt liv (Lol..Miley Cyrus xD) . Jeg er redd for at folk skal gjøre narr av meg for den jeg virkelig er, i og med at jg ble/blir mobba. jeg kan ikke plutselig bare endre meg, begynne å hoppe og sprette. da vil det bare se rart ut, men jeg ser en gyllen mulighet på VGS. Jeg vil ikke lenger være mer den serriøse typen. Selfølgelig tenker jeg på skole, jeg som skal bli lege. Tror at mobbeoffere er de som får de beste jobbene? Postet av anonym: f49c7533bc6dff0e7d885a4a83155e88 Du overkompliserer dette. Hør på Yamazero og be alle som plager deg, holde seg langt unna deg, fordi de fortjener ikke tiden din. De er der for å ødelegge deg og prestasjonene dine i skolen, og du må gjøre det du kan for å unngå det. Du trenger ikke noe annet enn gode karakterer for å føle at du "duger til noe" heller. I tillegg får folk illusjonen om at du vet mer, siden du har gode karakterer (du får mer etos, troverdighet). Mange assosierer høye karakterer som "høyt kunnskapsnivå" eller "intelligent", og det er definitivt bra å være. Det er ingenting galt med deg, bortsett fra at du er konstant redd for hvordan folk skal oppfatte deg, bare lev livet, fordi det ender alltid opp med at man synes det suger å tenke slik, fordi det er umulig å være perfekt fordi folk har forskjellig syn på hva det vil si å være perfekt. Dessuten vil ingen hatt en perfekt skolekamerat fordi de ville blitt misunnelig. Postet av anonym: 1ccc42ed0af38d3831c6cdcc65bda10d Lenke til kommentar
emwa Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 For min del ble vgs VERRE. Jeg har aldri slitt så mye noen gang.. Jeg skulle ønske jeg hadde det bedre jeg er kjempe lei meg. Ingen vil verken snakke eller være sammen med meg på skolen, og jeg er veldig ensom. Jeg er faktisk veldig hyggelig og snill, men føler alltid at andre gjevnaldrende har negative tanker om meg. Jeg har dessuten regulering, og ser sikkert kjempe fin ut. Men du trådstarter. Det er veldig mange jenter som liker rolige gutter. Det finnes noen for enhver. Du er helt sikkert en flott person Lenke til kommentar
Gnurk! Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 For min del ble vgs VERRE. Jeg har aldri slitt så mye noen gang.. Jeg skulle ønske jeg hadde det bedre jeg er kjempe lei meg. Ingen vil verken snakke eller være sammen med meg på skolen, og jeg er veldig ensom. Jeg er faktisk veldig hyggelig og snill, men føler alltid at andre gjevnaldrende har negative tanker om meg. Jeg har dessuten regulering, og ser sikkert kjempe fin ut. ditt utseende har etter min erfaring ingen effekt på hvor populær du blir, det kan hende det har en effekt på førsteinntrykket, men det er ofte hvordan du oppfører deg/reagerer på div.ting som definerer hvor godt folk liker deg. (jeg er gutt vel og merke og skal ikke uttale meg om "jentenes side av verden") Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Folk for ta deg for den du er. Ikke la andre påvirke deg eller dine valg. Hvis du opplever at det er noen som ikke tar deg for den du er så er det beste å bare ignorere det. Jeg vet at det er vanskelig men det hjelper på noen. Ett annet alternativ er å bytte skole men det er ikke alltid mulig å få gjennomført det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå