Gå til innhold

Butikker Som Ønskes i Norge :)

Ja eller Nei Butikk Spørsmål  

9 stemmer

1. 1. Mener du Norge har de kjente butikkene vi trenger?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå er det Starbucks på Gardermoen enn så lenge, men jeg håper (og tror) virkelig de gir opp.. Norge trenger ikke flere dårlige kaffebarer..

For min del håper jeg det kommer flere uavhengige, små delikatessebutikker, men det kommer ikke før vi får oppdratt Norges befolkning til å sette pris på kvalitet og det tror jeg ikke skjer før det snør i helvete..

Lenke til kommentar

Norge trenger ikke Starbucks. Grunnen til at kjeden ble en suksess var at det eksisterte et skrikende behov for ordentlig kaffe i Statene, et behov Starbucks dekket. Vi, derimot, har kunnet lage kaffe lenge. Men det er klart det er mange USA-horer som vil mene den smaker myyye bedre fordi de har sett logoen på TV, så hvem vet. Håper i så fall de norske alternativene ekspanderer kraftig nok til å mette markedet.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er ikke spesielt kaffe intresert eller noe kaffe kjenner , Jeg husker da jeg var i thailand og var på starbucks der og de hadde ganske god kaffe og sånn " homse " kaffe som jeg kaller det , kaffe latte ogsån . Og når jeg ser bilder fra starbucks steder i usa og andre land synes jeg de er ganske stilige og ser bra ut

Uansett så kom jeg på noe annet som hadde vært interesangt og ha i norge kanskje

KFC Kentucky fried chicken ? det ser ihvertfall godt ut :p

noe annet en bare kebabsjapper og Mcdonalds og burgerking hadde jo vært bra :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...