Nani95 Skrevet 17. november 2011 Rapporter Del Skrevet 17. november 2011 Finnes disse billigere noe sted, og er de kjempegode om vinteren? http://www.gmax.no/produkt/352847%28BC_3%29/sorel-caribou-vinterst%C3%B8vel-herre/ Husker jeg så dem for 999,- på GMAX for noen uker siden! Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 17. november 2011 Rapporter Del Skrevet 17. november 2011 De finnes ALLTID på salg et sted. Jeg betalte 899,- for mine på XXL i fjor. Lenke til kommentar
Nani95 Skrevet 17. november 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. november 2011 De finnes ALLTID på salg et sted. Jeg betalte 899,- for mine på XXL i fjor. Herlig Gode og varme, eller? Vil helst ikke fryse ETT ENESTE SEKUND på føttene denne vinteren. Det er jeg lei av. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 17. november 2011 Rapporter Del Skrevet 17. november 2011 De er laget for å holde deg varm til -40 celcius, så ja de er rimelig varme. Bruker de egentlig bare når jeg skal ut i mye snø, på vei til skibakken i bil etc. Foretrekker litt mindre sko med et par gode ullsokker. Lenke til kommentar
Nani95 Skrevet 17. november 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. november 2011 De er laget for å holde deg varm til -40 celcius, så ja de er rimelig varme. Bruker de egentlig bare når jeg skal ut i mye snø, på vei til skibakken i bil etc. Foretrekker litt mindre sko med et par gode ullsokker. Skjønner Har du noen andre vintersko du anbefaler som er varme, da? Sort eller lys farge? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå