Gå til innhold

Need For Speed: The Run viser gamepadknapper i QTEs

Anbefalte innlegg

Heisan

Har nettopp installert spillet på Pc, selvfølgelig...

problemet er disse såkalte Quicktime-sekvensene (der man må trykke de riktige knappene til rett tid).

problemet er at den knappen du skal trykke på i Quicktime-sekvensene ikke stemmer med det du faktisk må trykke for å komme videre.

Fant for eksempel ut at den første knappen A, egentlig er Ctrl på tastaturet til tross for riktig innstilling i oppsettet.

Kan noen være så vennlig å hjelpe meg på rett vei før jeg hiver spillet rett i søpla, please...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei,,

Har prøvd det men det virker som at det ikke gjelder i filmsekvensen for eksempel at du må trykke Ctrl istedet for A som du får beskjed om...

Hadde vært fint om noen som har spillet kunne gi meg de alternative tastene for å kunne fortsette spillet..

Tusen Takk :thumbup:

Lenke til kommentar

hadde det samme problemet, fant ut av det i starten, men kommer flere sekvenser etterhvert der kun ?XBOX? taster vises. helt ubrukelig. leverte tilbake spillet i dag. bedre å bruke pengene på et annet spill en det konsoll søppelet.

Endret av Blazer
Lenke til kommentar

Sikkert trivelig det, men dette er ett forum for PC spill.

Jeg har ikke rundet det enda, men for meg viste den bare A og B osv når en annen kontroller enn keyboardet var valgt.(I mitt tilfelle, en joystick som var koblet inn) Så det er lurt å sjekke kontrollene i options.

For meg kjører spillet ypperlig på min PC. Men det krasjer en del.

Endret av -sparks-
Lenke til kommentar

konsoller er framtiden :love:

Valgfrihet er fremtiden. ;)

Til trådstarter: Jeg vil anta tastene som vises er xboks-tastene, ikke PC-tastene. Du trenger bare å se hva A på XB gamepad tvilsvarer på tastaturet, hva B på gamepad tilsvarer og så videre, og så trykke de tastene. Det er tungvindt, men NFS er ikke akkurat det eneste som gjør den tabben i en elendig port. NFS er ikke akkurat de mest PC-vennlige heller, dessverre.

Lenke til kommentar

(Fikk ikke levert spillet tilbake)

Fant ut at vist jeg installerte spillet på en annen PC så fikk

jeg riktige knapper...

Har litt problemer med den tasten som ikke har noen tegn. Regner med at det er SPACE-knappen.

Så nå fungerer det :thumbup: Men hvorfor det ikke gikk på den andre PC`en er en gåte..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...