Gå til innhold

Anmeldelser av gears of war 3

BOZZ55

Anbefalte innlegg

hei jeg luer på om gears of war 3 er bra har ikke prøv det men har lyst på det og er det hvært og kjøpe en xbox360 for gears of war 3.har også en ande del spil jeg skal skaffe meg hvis jeg først skaffer med en xbox360 har en ps3 men det selges bare til xbox takk for svaren? :new_woot:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gears of War 3 er helt på topp innen actionspill nå til dags og er verdt sin pris. Gears of War 2 er også en heidrundranes god opplevelse som jeg vil anbefale om du først er ute etter å spille et spill i Gears of War serien. Min personlige favoritt i serien er likevel det første spillet, men jeg innser at jeg er i et mindretall der og at de fleste vil like Gears 2 og Gears 3 bedre. Men om du vil få med deg hele serien er det spilelt svært billig for tiden, akkurat som Gears 2.

Om du er ute etter multiplayer er Gears of War 3 det beste av spillene i serien.

Lenke til kommentar

Du er ikke alene om å like eneren Lakus, jeg liker den enda jeg. Kunne valgt å spille den onlinedelen der en Gears Of War 3 faktisk ;)

Toeren derimot, uggh værste onlinedelen jeg har vært borti med lagg, støvsugerchainsaw osv.

Men singelplayeren derimot er bedre i Gears Of War 2 en 3eren for min egen del.

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...