Gå til innhold

Støttekontakt - aktiviteter

moll

Anbefalte innlegg

Hei jeg er støttekontakt for en dame på 26år. Hun har samme interessene som en ungdom. Jeg spør henne om hva hun vil gjøre, men hun aner ikke. Til nå har vi vært på cafe, kino, bakt rundstykker, vært på høstmesse, dansegalla og sett film i leiligheten hennes. Om noen dager skal vi se på håndballkamp på kulturhuset.

Det jeg altså lurer på er om det er noen som har noe forslag til hva vi kan finne på, er tom for ideer, og det er litt skip nå vi møtes 6 timer i uka

Takk på forhånd :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hun jeg er støttekontakt for har heldigvis taxikort, som gjør at vi kan reise, og hun får det litt billigere, og jeg slipper å betale, og hun har ledsagerbevis. Men det er veldig vanskelig når Trondheim og slike storbyer er så langt unna, blir ganske dyrt med taxi, selv om hun får det billigere. Men tusen takk for mange fine forslag. Jeg setter pris på alle. Så kan jeg plukke ut de som kanskje kan være aktuelle. Tenker også dette er en fin side til alle som er støttekontakt, for å få mere ideer om hva man kan gjøre :D

Lenke til kommentar

I dag har vi vært på handballkamp, på torsdag skal vi på tur i skogen og grille pinnebrød og pølse. Tenkte også på å lage julekort å dra på julehandel. Men noe stort mer en det kommer jeg ikke på. Hun fortalte meg i dag at hun likte å trene, men hva kan vi gjøre? Vi kan jo kanskje dra på treningstudio... Kom gjerne med enda flere forslag, og du som kom med forslaget om hest, skal jeg da bare oppsøke en går å spørre om vi kan ri?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...