Eriond Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Jeg lurer på hvilke 10 cd'er, eller plater om du vil, du setter mest pris på. dvs hvilke 10 fra din samling ville du valgt å beholde dersom du var tvunget til å gi resten fra deg. Her er min liste: Nick Cave & the Bad seeds - Let Love in Nick Cave & the Bad seeds - The Boatman's call Nick Cave & the Bad seeds - Henry's Dream Pink Floyd - The Wall Pink Floyd - Wish you were here Jethro Tull - Aqualung Chris Rea - The Road to Hell The Cardigans - Long gone before daylight Morten Harket - Vogt's villa Leonard Cohen - The future Jada, tullete tråd sikkert, men jeg venter på at maskinen skal kjøre ferdig et program og kjeder meg. Lenke til kommentar
EC Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 moderator yummy - threadclosin' blues. I woke up this mornin' Feelin' nothin' but pain. Checked the site's forum And found a counting thread! I closed tha thingy! And all i got was.. Moderator blues (guitar solo) Kanskje jeg skulle renskrive den der litt og spille inn en MP3 til dette bruket? Hmmm... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg