Hawkis Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Hey Skal kjøpe meg en ny PC-skjerm til ca 2000-3000 kr. Trenger ikke integrerte høytalere. ------------------------------------------------------------------------------------------------ Spesifikasjoner: Paneltype: LED Skjerm (tommer): 20+ Tilkoblinger: VGA, HDMI ------------------------------------------------------------------------------------------------ Her er en skjerm jeg har sett på men er litt usikker på om jeg skal kjøpe den: http://www.elkjop.no/product/data/pc-skjerm/AOCE2795VH/aoc-professional-27-skjerm-e2795vh Takk for alle svar på forhånd :-) Lenke til kommentar
Dasch Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Synes du skal gå for Dell U2312HM. Veldig bra skjerm for pengene : ) Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Dell's U serie er ekstremt mye skjermer for pengene. De er bygd over IPS paneler kontra TN paneler som sitter i vanlige skjermer. Forskjellen er kvaliteten på fargene, lysstyrke, innsynsvinkel og matt overflate. Lenke til kommentar
Hawkis Skrevet 17. november 2011 Forfatter Del Skrevet 17. november 2011 Synes du skal gå for Dell U2312HM. Veldig bra skjerm for pengene : ) Du vet vel ikke om en Dell U skjerm som er enda bedre og kanskje har fler tommer mellom prisklassen 2000-3000kr? Dell's U serie er ekstremt mye skjermer for pengene. De er bygd over IPS paneler kontra TN paneler som sitter i vanlige skjermer. Forskjellen er kvaliteten på fargene, lysstyrke, innsynsvinkel og matt overflate. Takk for informasjonen Lenke til kommentar
Dasch Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 (endret) Synes du skal gå for Dell U2312HM. Veldig bra skjerm for pengene : ) Du vet vel ikke om en Dell U skjerm som er enda bedre og kanskje har fler tommer mellom prisklassen 2000-3000kr? Dell's U serie er ekstremt mye skjermer for pengene. De er bygd over IPS paneler kontra TN paneler som sitter i vanlige skjermer. Forskjellen er kvaliteten på fargene, lysstyrke, innsynsvinkel og matt overflate. Takk for informasjonen Nei. Dessverre. Hvis du skal ha større så må du opp til 4,000 og det er da Dell U24 kommer. Endret 17. november 2011 av Dasch Lenke til kommentar
helsten2 Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 (endret) Også bra skjerm: DELL U2412M Og enda en - litt over ditt budsjett: DELL U2410 (TFT ikke LED) Endret 17. november 2011 av helsten2 Lenke til kommentar
777fan Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 U2412M vil være et bra valg innenfor din prisklasse, men merk at den ikke har HDMI. Ikke noe stort problem i mine øyne, da DVI er det samme som HDMI men uten mulighet til å overføre lyd. Det er uansett ikke aktuelt med en PC-skjerm. Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Jeg skal bestille U2412m i løpet av helga, har lest masse tester og ser ut til at det er ett godt valg. God til gaming, film og foto. Dog tror jeg at jeg bestiller to stykker i samme slengen Lenke til kommentar
Hawkis Skrevet 18. november 2011 Forfatter Del Skrevet 18. november 2011 Takk for alle svar så langt! Tenker på å kjøpe en U2412M, men vil se om jeg finner noen bedre Lenke til kommentar
hlnd Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Hvis du skal bruke den til primært til spilling (ut ifra brukernavnet) og ikke bilderedigering eller noe annet som trenger høyt fargekvalitet, ville jeg heller gått for en 3D-skjerm. Gir bedre flyt I spillet (høyere oppdateringsfrekvens), og IPS-paneler har aldri vært kjent for å ha lav responstid. Sjekk tråden til Agentspoon. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Responstid på skjermer er det mest villedende nummeret i dataverdenen og bør tas med en god klype salt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå