Gå til innhold

Hjelp til kjøp av PC-skjerm 2000-3000kr

Anbefalte innlegg

Hey :D

Skal kjøpe meg en ny PC-skjerm til ca 2000-3000 kr.

Trenger ikke integrerte høytalere.

------------------------------------------------------------------------------------------------

Spesifikasjoner:

Paneltype: LED

Skjerm (tommer): 20+

Tilkoblinger: VGA, HDMI

------------------------------------------------------------------------------------------------

Her er en skjerm jeg har sett på men er litt usikker på om jeg skal kjøpe den:

http://www.elkjop.no/product/data/pc-skjerm/AOCE2795VH/aoc-professional-27-skjerm-e2795vh

Takk for alle svar på forhånd :-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synes du skal gå for Dell U2312HM. Veldig bra skjerm for pengene : )

Du vet vel ikke om en Dell U skjerm som er enda bedre og kanskje har fler tommer mellom prisklassen 2000-3000kr?

Dell's U serie er ekstremt mye skjermer for pengene. De er bygd over IPS paneler kontra TN paneler som sitter i vanlige skjermer. Forskjellen er kvaliteten på fargene, lysstyrke, innsynsvinkel og matt overflate.

Takk for informasjonen :)

Lenke til kommentar

Synes du skal gå for Dell U2312HM. Veldig bra skjerm for pengene : )

Du vet vel ikke om en Dell U skjerm som er enda bedre og kanskje har fler tommer mellom prisklassen 2000-3000kr?

Dell's U serie er ekstremt mye skjermer for pengene. De er bygd over IPS paneler kontra TN paneler som sitter i vanlige skjermer. Forskjellen er kvaliteten på fargene, lysstyrke, innsynsvinkel og matt overflate.

Takk for informasjonen :)

Nei. Dessverre. Hvis du skal ha større så må du opp til 4,000 og det er da Dell U24 kommer.

Endret av Dasch
Lenke til kommentar

Hvis du skal bruke den til primært til spilling (ut ifra brukernavnet) og ikke bilderedigering eller noe annet som trenger høyt fargekvalitet, ville jeg heller gått for en 3D-skjerm. Gir bedre flyt I spillet (høyere oppdateringsfrekvens), og IPS-paneler har aldri vært kjent for å ha lav responstid. Sjekk tråden til Agentspoon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...