Vigdal Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 (endret) Okey, eg har endå eit problem i java. Når eg køyre den koden som er kommentert kjem det ein error kalla: "error: cannot find symbol" på linje 82 i den første linken eg linka. Skjønner ikkje kva som manglar for at dette skal gå. Trur kanskje at eg manglar ein klasse. "Utskrift.skrivSentrert(txt, katet*2-1); ^ " http://pastesite.com/28337 http://pastesite.com/28338 Takker for all hjelp! Endret 17. november 2011 av Vigdal Lenke til kommentar
Vigdal Skrevet 17. november 2011 Forfatter Del Skrevet 17. november 2011 Kan og bruke Trekant test = new Trekant(4, '*', 1); i parameteren til den som er kommentert. Men da fungerer ingenting av det andre. :S Lenke til kommentar
aschj Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 (endret) Du har nok rett i at du mangler en klasse som heter Utskrift. Om du kommenterer ut akkurat den linja feilen kommer på ("Utskrift.skrivSentrert..."), og tar vekk andre kommentarer i begge filer, så kjører programmet fint. Edit: Men du må fortsatt lage en måte å skrive ut pyramiden på. Endret 17. november 2011 av aschj Lenke til kommentar
Vigdal Skrevet 17. november 2011 Forfatter Del Skrevet 17. november 2011 Yup, det stemmer. Men kan du vise meg hvordan jeg skal lage klassen som heter utskrift? Lenke til kommentar
laurell Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 HiB? Utskriftklassen skulle du sikkert lage for noen øvinger siden, gå tilbake å gjør den eller få tips fra klassekamera. Lenke til kommentar
Vigdal Skrevet 17. november 2011 Forfatter Del Skrevet 17. november 2011 HiB ja! Ja, skal sjå på det på skulen imorgo. Men trur eg hugsar korleis den skal vere no når eg har tenkt meg litt om. Viss ikkje eg finnt ut av det so er det nok ikkje så vanskeleg å få svar på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå