Konto brukes ikke Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Tenkte å kjøpe mobil til sønnen til jul, men ikke av det dyreste som er på markedet. Han liker å spille og høre på musikk, så bør være ok batteri, lyd og lagringsplass. Har du noen forslag til en smarttlf som tilfredsstiller dette og som du mener er en god/grei tlf for en 14 åring? Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 HTC Desire S. Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Er 14 år selv så vet nok hva han synes er kult. men hvor mye skal mobilen koste+ Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 17. november 2011 Forfatter Del Skrevet 17. november 2011 Billigst mulig egentlig, bare den tilfredsstiller kravene. Det er så fort gjort å miste tlf, glemme den osv og dess dyrere tlf dess mer sjanse for at noen stjeler også, så derfor er det greit å prøve å holde pris lavest mulig Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Billigst mulig egentlig, bare den tilfredsstiller kravene. Det er så fort gjort å miste tlf, glemme den osv og dess dyrere tlf dess mer sjanse for at noen stjeler også, så derfor er det greit å prøve å holde pris lavest mulig Jeg skal prøve å hjelpe deg! Forslag: HTC Desire S (Tåler UTROLIG mye juling) og Sony Ercsson Xperia Active (vanntett). Kule og ikke mist gode mobiler for din sønn! Lykke til! Lenke til kommentar
µT. Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Enig med Quattro Du får ta en titt på dem og selv vurdere om det er noe du er interessert i å investere i Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Jeg anbefaler Sony Ericsson K 810 eller HTC Desire S. Lenke til kommentar
Anskar Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Skal julegaven være så hemmelig at du ikke kan spørre sønnen hva han vil ha? Det hadde vært best. Nest beste alternativ er å høre på han fjortisen litt høyrere opp her hva han anbefaler. Fornuftig kar det. Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 17. november 2011 Forfatter Del Skrevet 17. november 2011 (endret) xperian'n hadde litt lite lagring, men desire s er kanskje noe å tenke på Skal julegaven være så hemmelig at du ikke kan spørre sønnen hva han vil ha? Det hadde vært best. Nissen møter han ikke før på julaften Jeg anbefaler Sony Ericsson K 810 Den går det vel ikke an å spille på og er vel ikke smarttlf? Endret 17. november 2011 av kandasa Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Du kan jo spørre kompisen hans om hva slags mobil han tror sønnen din ville likt. Jeg har HTC Wildfire S og er fornøyd med den Iphone er jo også en sikker vinner Lenke til kommentar
Anskar Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 xperian'n hadde litt lite lagring, men desire s er kanskje noe å tenke på Skal julegaven være så hemmelig at du ikke kan spørre sønnen hva han vil ha? Det hadde vært best. Nissen møter han ikke før på julaften lol Skal jeg komme å være nisse da kanskje? Pleier å anlegge langt hvitt nisseskjegg når det nærmer seg for å komme i rette stemninga. Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 17. november 2011 Forfatter Del Skrevet 17. november 2011 Skal han ha iProdukt, så får han kjøpe selv Han ville jo ha likt både iPhone, S2 og andre topptelefoner, det vet jeg, men blir ikke aktuelt å kjøpe i den prisklassen. Grunn skrev jeg lengre opp. Han savner å høre musikk, for den mobilen han har nå er en billig samsung uten lagringsplass (er vel plass til 3 sanger bare :S) og det å spille. (er ikke trådløs engang på den han har) Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Skal han ha iProdukt, så får han kjøpe selv Han ville jo ha likt både iPhone, S2 og andre topptelefoner, det vet jeg, men blir ikke aktuelt å kjøpe i den prisklassen. Grunn skrev jeg lengre opp. Han savner å høre musikk, for den mobilen han har nå er en billig samsung uten lagringsplass (er vel plass til 3 sanger bare :S) og det å spille. (er ikke trådløs engang på den han har) http://www.netonnet.no/art/telefon/mobiltelefon-uten-abonnement/merkevarer/sony-ericsson/sonyericsson-livewithwalkmanblack/161295.3213/ En venn av meg har den og jeg digger den! Det er opptil 32gb lagrinsplass bra musikkavspiller. kult design ( min mening) Og ikke for liten skjerm. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Jeg er enig med en fyr litt lengre oppe her: Du får spørre sønnen din. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Si hvor mye du er villig til og betale, 15 åring melder seg Men for all del, ikke kjøp noe billig. Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Si hvor mye du er villig til og betale, 15 åring melder seg Men for all del, ikke kjøp noe billig. Jeg viste det. Det forklarte alt! Lenke til kommentar
µT. Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Tenk om en av disse fjortisene her i tråden er sønnen din. Det hadde vært årets Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Tenk om en av disse fjortisene her i tråden er sønnen din. Det hadde vært årets Haha Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 17. november 2011 Forfatter Del Skrevet 17. november 2011 (endret) Ikke noen fare, jeg holder en viss oversikt over hva sønnen gjør og vet hva interessen er - det er ikke forums for å si det sånn http://www.netonnet.no/art/telefon/mobiltelefon-uten-abonnement/merkevarer/sony-ericsson/sonyericsson-livewithwalkmanblack/161295.3213/ En venn av meg har den og jeg digger den! Det er opptil 32gb lagrinsplass bra musikkavspiller. kult design ( min mening) Og ikke for liten skjerm. Den så jo litt morsom ut. Skulle tro den er ok for musikk, men hvordan er den skjermen og HW til spilling? Hva er det du direkte digger med den? Endret 17. november 2011 av kandasa Lenke til kommentar
µT. Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Marvell PXA 920 klokket til 806MHz og 512MB RAM. RAMen er grei, men prosessoren er ikke den raskeste. Den skal nok allikevel klare å dra det meste bortsett fra de aller nyeste og tekniske spillene, men Angry Birds o.l klarer den fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå