Gå til innhold

[Løst] Mobil for 14 åring

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Billigst mulig egentlig, bare den tilfredsstiller kravene. Det er så fort gjort å miste tlf, glemme den osv og dess dyrere tlf dess mer sjanse for at noen stjeler også, så derfor er det greit å prøve å holde pris lavest mulig

Jeg skal prøve å hjelpe deg! Forslag: HTC Desire S (Tåler UTROLIG mye juling) og Sony Ercsson Xperia Active (vanntett).

Kule og ikke mist gode mobiler for din sønn!

Lykke til!

Lenke til kommentar

xperian'n hadde litt lite lagring, men desire s er kanskje noe å tenke på

Skal julegaven være så hemmelig at du ikke kan spørre sønnen hva han vil ha? Det hadde vært best.

Nissen møter han ikke før på julaften ;)

Jeg anbefaler Sony Ericsson K 810

Den går det vel ikke an å spille på og er vel ikke smarttlf?

Endret av kandasa
Lenke til kommentar

xperian'n hadde litt lite lagring, men desire s er kanskje noe å tenke på

Skal julegaven være så hemmelig at du ikke kan spørre sønnen hva han vil ha? Det hadde vært best.

Nissen møter han ikke før på julaften ;)

lol :p

Skal jeg komme å være nisse da kanskje? Pleier å anlegge langt hvitt nisseskjegg når det nærmer seg for å komme i rette stemninga.

:p

Lenke til kommentar

Skal han ha iProdukt, så får han kjøpe selv ;)

Han ville jo ha likt både iPhone, S2 og andre topptelefoner, det vet jeg, men blir ikke aktuelt å kjøpe i den prisklassen. Grunn skrev jeg lengre opp.

Han savner å høre musikk, for den mobilen han har nå er en billig samsung uten lagringsplass (er vel plass til 3 sanger bare :S) og det å spille. (er ikke trådløs engang på den han har)

Lenke til kommentar

Skal han ha iProdukt, så får han kjøpe selv ;)

Han ville jo ha likt både iPhone, S2 og andre topptelefoner, det vet jeg, men blir ikke aktuelt å kjøpe i den prisklassen. Grunn skrev jeg lengre opp.

Han savner å høre musikk, for den mobilen han har nå er en billig samsung uten lagringsplass (er vel plass til 3 sanger bare :S) og det å spille. (er ikke trådløs engang på den han har)

http://www.netonnet.no/art/telefon/mobiltelefon-uten-abonnement/merkevarer/sony-ericsson/sonyericsson-livewithwalkmanblack/161295.3213/ En venn av meg har den og jeg digger den! Det er opptil 32gb lagrinsplass bra musikkavspiller. kult design ( min mening) Og ikke for liten skjerm.

Lenke til kommentar

Ikke noen fare, jeg holder en viss oversikt over hva sønnen gjør og vet hva interessen er - det er ikke forums for å si det sånn

http://www.netonnet.no/art/telefon/mobiltelefon-uten-abonnement/merkevarer/sony-ericsson/sonyericsson-livewithwalkmanblack/161295.3213/ En venn av meg har den og jeg digger den! Det er opptil 32gb lagrinsplass bra musikkavspiller. kult design ( min mening) Og ikke for liten skjerm.

Den så jo litt morsom ut. Skulle tro den er ok for musikk, men hvordan er den skjermen og HW til spilling? Hva er det du direkte digger med den?

Endret av kandasa
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...