dotten☻ Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Legg ut noe på finn.no, da får du haugevis av spam fra afrika. Lenke til kommentar
3R4 Skrevet 20. november 2011 Forfatter Del Skrevet 20. november 2011 Legg ut noe på finn.no, da får du haugevis av spam fra afrika. Emailen er da ikke synlig der da... Har nå lagt ut en annen email rundt omkring, og der er jeg oppe i ca. 100 emailer pr. dag allerede, etter mindre enn ett døgn Lenke til kommentar
dotten☻ Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 De får ikke din mail nei, men de sender mail til deg gjennom finn slik at du kan svare dem. Husker bare når jeg la ut en PC en gang, da fikk jeg masse mail fra "kjøpere" i afrika. Hadde lange diskusjoner med noen av dem. Lenke til kommentar
3R4 Skrevet 20. november 2011 Forfatter Del Skrevet 20. november 2011 Hmm.. Har aldri skjedd noe slik med meg. Bortsett fra én gang da en fra England prøvde å svindle meg for 10,000kr Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Jeg har fått slik engang fra Finn jeg også, det var når jeg solgte et kamera. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Les på dette forumet 419eater.com eller artikkelen http://www.klikk.no/produkthjemmesider/vimenn/article714602.ece Lenke til kommentar
Toalettet Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Selvfølgelig er det ikke min private email, hvis det er det du tenker. Problemet er at det er denne jeg kommer til å ha kontakt med "kundene" i Nigeria på, og hvis de kan Google og finne emner som dette så svekker det tilliten litt... Aha jeg beklager, jeg misforstod deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå