Gå til innhold

Jeg trenger spam!

3R4

Anbefalte innlegg

En noe uvanlig forespørsel:

Jeg trenger spam på email!

nick (dot) r (dot) houston (at) gmail (dot) com

Målet mitt er å få mange emailer fra Nigerianske scammere, som jeg kan svare på, og så skal jeg lure dem til å gjøre litt ting (eksempler som har blitt gjort før er å skrive hele Harry Potter for hånd og å få en pinlig tatovering).

Vil du hjelpe meg med å få hevn?

Spre emailen min, bli medlem på sider, skriv den inn andre plasser (pass på at den ikke kan googles!)

Og, btw, jeg heter ikke Nick Houston ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Målet mitt er å få mange emailer fra Nigerianske scammere, som jeg kan svare på, og så skal jeg lure dem til å gjøre litt ting (eksempler som har blitt gjort før er å skrive hele Harry Potter for hånd og å få en pinlig tatovering).

Spre emailen min, bli medlem på sider, skriv den inn andre plasser (pass på at den ikke kan googles!)

Det første du bør gjøre er å skrive mailen din direkte inn her, og ikke med "(dot)" + ("at").

Du kan også lage en blogg + et blogginlegg hvor du legger inn send meg en mail html kode, da får du garantert mange mail..

Lenke til kommentar

Glemte å nevne at alle resultater kommer til å bli postet her, så følg med! (Kan ta noen uker/måneder da.) ;)

Det første du bør gjøre er å skrive mailen din direkte inn her, og ikke med "(dot)" + ("at").

Du kan også lage en blogg + et blogginlegg hvor du legger inn send meg en mail html kode, da får du garantert mange mail..

Er klar over det, men problemet ligger i at det kan googles :/

Lenke til kommentar

Er klar over det, men problemet ligger i at det kan googles :/

Du burde egentlig opprette en egen mail, slik at du kan dele den hvor som helst uten å vær redd for at den er søkbar.

Selvfølgelig er det ikke min private email, hvis det er det du tenker. Problemet er at det er denne jeg kommer til å ha kontakt med "kundene" i Nigeria på, og hvis de kan Google og finne emner som dette så svekker det tilliten litt...

Lenke til kommentar

Selvfølgelig er det ikke min private email, hvis det er det du tenker. Problemet er at det er denne jeg kommer til å ha kontakt med "kundene" i Nigeria på, og hvis de kan Google og finne emner som dette så svekker det tilliten litt...

aha jeg beklager, jeg misforstod deg. :thumbup:

Lenke til kommentar

Skulle da tro at viss du lager deg en dating profil, så vil du komme i kontakt med mange slike. lat som du er en nyskilt middelaldrende mann, med veldig god lønn!

Litt av poenget er at det skal være hevn for at de svindler folk. Kan ikke skjære alle over én kam.

Endret av 3R4
Lenke til kommentar

Skulle da tro at viss du lager deg en dating profil, så vil du komme i kontakt med mange slike. lat som du er en nyskilt middelaldrende mann, med veldig god lønn!

Litt av poenget er at det skal være hevn for at de svindler folk. Kan ikke skjære alle over én kam.

Skal du spamme dem ned? tingen er at du skal lage deg selv til et offer, slik at de plukker opp mailen din

Lenke til kommentar

Enten så prøver du å spre en annen sin e-postadresse for å få spam, eller så har du to brukerkontoer. Tråden er rapportert.

Hvis du leser hva han skriver så forstår du hvorfor han poster e-postadressen her.

Det er heller ikke nødvendig å skrive at du har rapportert tråden. Slikt regnes som støy. ;)

Redigert: Når det er sagt forventes det at forumets retningslinjer blir fulgt av alle, inkludert det om å kun ha én konto.

Endret av Runar waits for alice
Lenke til kommentar

Poenget er at den e-postadressen han har postet, ligger i signaturen til en annen bruker her. Enten så har da en person to brukere, noe dere pleier å rydde opp i, eller så har ikke trådstarter så edle hensikter som han påstår å ha. Og da burde førsteposten redigeres og tråden sperres.

Lenke til kommentar

Nei, eg vet ikke, men om det ikke er samme person bak begge brukerene så er det jo tvilsomt at trådstarter har tilgang til en annen person sin postboks, og da var det mer sannsynlig for å drive kødd med bruker nummer to, enn det trådstarter skrev.

Men siden du sier det er ryddet opp i, og e-postadressen er uendret, konkluderer eg med at begge brukerene tilhører samme person :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...