TST Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Første del i en serie videoer som avdekker detaljer om spillet. Se filmen nå Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Må innrømme at dette rett og slett ser helvetes bra ut Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Nesten så det er for godt til å være sant. Var jo helt rått. Jeg er selvsagt fortsatt litt skeptisk til at det blir så bra som de skal ha det til, men det ser i hvertfall veldig lovende ut! Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Ikke ofte en gammel traver som meg får blod på tann.....men det der så heftig ut. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Eg er blitt veldig glad i desse gjennomgongane Rockstar lagar av spela sine. Hugsar dei som dei laga av RDR godt. Er utruleg klar for fortsetjinga av Max Payne! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Nei ser man det, dette her såg jo helt forjævlig bra ut? Lenke til kommentar
Grøgger Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Eneste jeg gleder meg til å se, er om de har klart å gjøre det litt friere. Altså, ikke noe "gå der, gjør det, ferdig" imens det bare er en måte å gjøre det på. Klarer de å få det til å være så bra som det så ut og i tillegg ha friheten jeg savner så høyt, da blir det et kjøp! Lenke til kommentar
garnok Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 har hatt null forhåpninger til max payne 3...ikke nå lenger. damn! Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 satan dette var sykt. liker ikke å ha så hlye forhåpninger, mene siden det er rockstar så går det nok bra som vanlig Lenke til kommentar
Laohn Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 IN ROCKSTAR WE TRUST Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 og Rockstar leverer! Lenke til kommentar
Plank Plank Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 JAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!! JAAAAAAAAAA! JAAAAAAA!!!!!!! *Jizz jizz jizz jizz* JAAAAAAAAAA!!!!!!!! Har vært så SYKT skuffet av screenshots og info frem til nå, siden max payne er favorittserien min og 3eren så en stund ut til å være noe ala uncharted(Drittspill) men dette!!! DETTE!!!! DETTE VAR ANDRE BOLLER FFS!!!!!!!!!!!!! *JIZZ JIZZ JIZZ JIZZ* Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Ble plutselig mye mindre skeptisk til MP3 Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Så bra ut, hva animasjoner osv angår ser det ut som de har forbedret en del fra 2'ern. Lurer på om det blir noen nye typer bevegelser man kan gjøre, slik som kom i nr 2. Det eneste jeg er skeptisk til er stemmen, skulle ønske de brukte den originale. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Så bra ut, hva animasjoner osv angår ser det ut som de har forbedret en del fra 2'ern. Forbedret endel? La oss heller si at det ikke finnes spill som har et bedre animasjonssystem idag. BF3 sitt er bra, men dette virker å ta kaka. 1 Lenke til kommentar
PheIix Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Jeg kan ikke finne ord til å si hvor mye lommeboken min og jeg er lettet over at dette ikke kommer ut i nær framtid. Gud bedre pengene har haglet ut i det siste, og hadde dette kommet nå så hadde lommeboken min knelet. Hadde ingen tro på Max Payne 3 før jeg så dette, fikk til og med en meget kjærkomment gjensyn med Max Payne slik han skal være også! Håper dette også har støtte for mods, for Kung Fu modden som kom til 1'eren var knall. Den som kom til 2'eren var også bra med unntak av valget av karaktermodell. Hadde vært kult om de ordnet noe slikt til 3'eren også. Lenke til kommentar
Spaceman20 Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Er det bare meg eller ligner logoen litt på BF3 sin logo? Lenke til kommentar
Godsaker Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Makan til hakkete videoen blir om jeg ikke kjører den i fullscreen da... Lenke til kommentar
Greysoul Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 ble ganske skuffa når jeg først fikk vite at historien, ikke lenger fant sted i NYC, men må si at dette så faktisk jævla nice ut... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå