Gå til innhold

Sover du naken?


€uropa

  

271 stemmer

  1. 1. Sover du naken?

    • Ja
      131
    • Nei, jeg er en pingle
      140


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sover med boxer fordi mamma pleier å vekke meg om morgenen :p

 

Prøv å sove uten, så kanskje du får sove litt lenger?

 

Var noe sånt jeg tenkte også:dribble:

Nå er jeg 48år,og mamma bor i England...så om fruen får seg ett morrabrød i fleisen når hun vekker meg..tja det må hun tåle :new_woot:..vel sannheten er att hun slipper å vekke meg...bare skryt med meg..att jeg blir vekt om morran altså:thumbup:

Endret av Jan Erik Engan
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hadde gjort d om jeg bodde alene, men bor med 2 room-mates og jeg går på do veldig mange ganger, tror ikke vi hadde vært venner mer om jeg sov naken :p

Om romkompiser ikke tåler å se deg naken, synes jeg du har dårlige romkompiser.

De tåler det vel... men tviler på at de hadde sotte så veldig pris på det, og å sove i underbuksa er ikke noe særlig jobb for min del...

Lenke til kommentar

NJah sover storsett med boxer. Hender jeg må sove naken hvis jeg er litt sår i rumpa så den får lufta seg litt. Det er faktisk ikke så bra for sprekken og alltid ha boxer på.Jeg klarer bare ikke å rise tanken av meg at hvis jeg sover for mye naken så vil jeg vokne en dag med senga full av bremsespor.

Vasker du deg ikke? :S

 

Jeg har alltid sovet naken, selv om mamma pleide å vekke meg da jeg var yngre. Jeg sover ganske stille, i tillegg gjør det da ingenting at mamma ser penisen min bittelitt.

 

Det er faktisk slik at man bør være naken av og til, for å gi kroppen litt "pusterom". Tenk, dere som ikke sover nakne har på dere en tettsittende boxer/truse HELE tiden. Det stopper "lufting" og det er heller ikke bra for testiklene å være i klem hele tiden. Ikke at de er veldig i klem i boxere, men ingenting er bedre enn litt.

 

Også er det digg. Også er det befriende. Også kan man ta på seg selv.

Lenke til kommentar

Om romkompiser ikke tåler å se deg naken, synes jeg du har dårlige romkompiser.

Du mener vel rompiser??:dribble:

En nærliggende skrivemåte, du har rett i det, skal ikke mye snøvling til der før ordet får en annen betydning, men etter beskrivelsen heller jeg mer til den oppfatning at de kan være av det homofobe slaget. :hrm:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...