superninja Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 En normal person klarer vel 1-2 minutter? Verdensrekorden tror jeg er litt over 18 minutter? Kjør på! Lenke til kommentar
TMB Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Trur jeg klarer nesten et minutt eller noe Lenke til kommentar
Randomizer Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Klarte 3 minutter en gang, etter flere måneders øvelse til fri-dykking. Nå blir det vell rundt 1, tenker jeg. Lenke til kommentar
Heidi Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Å kjære vene.. Klarte 40 sekunder. Rett etter jeg hadde tatt en røyk, men likevel. På ungdomsskolen husker jeg at jeg hadde en rekord 100 sekunder. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Rekorden på litt over 18 minutter (jeg trodde det var 17 minutter og 4 sekunder satt av David Blaine), var satt ved hjelp av å hyperventilere rein oksygen i opp til 30 minutter før forsøket. Rekorden uten rein oksygen i forkant er betydelig mye lavere. Selv klarer jeg opp mot 2 minutter, veldig avhengig av dagsform. Lenke til kommentar
superninja Skrevet 17. november 2011 Forfatter Del Skrevet 17. november 2011 Prøvde selv og tok tiden, klarte 2 minutter og 28 sekund. Pustet mye før jeg begynte.. Var begynt å bli ganske ubehagelig, men skulle klart 3 minutter om det hadde stått om en million eller noe.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå