Ozelot Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Hørtes helt ut på jordet ut dette. Fremdeles nysjerrig på hvem du har snakka med Birger. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Jeg snakket med en sexolog som heter hanna Lenke til kommentar
Gnurk! Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 CaC det besvarer vel ingenting, dette er vel ikke noen farlig uttalelse for en proffesjonell sexolog å komme med, hvorfor er anonymiteten så viktig å beskytte i dette tilfelle? kan du i det minste elaborere på det som skjer og eventuelle senerarioer/konsekvenser? Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Tja kan jo være at det blir liggende igjen og råtner i røret? (ikke at jeg vet noe som helst om dette) men vi vet at slikt skjer blant annet i nese og fører til infeksjon.... Du tror ikke det vil legge rester der uavhengig om du stopper det eller ikke? Tenk på all pre-cum som legger seg inne i kanalen din... Dritfarlig er det! Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Det er en farlig risiko å ta, med andre ord drit farlig. Lenke til kommentar
Gnurk! Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 hmmm ok, vel jeg bruker bare papir uansett, så har ikke behov for denne metoden (aldri prøvd) men interessant å høre Lenke til kommentar
katiemore Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Høres ut som retrograd ejakulasjon 1 Lenke til kommentar
mariu1519 Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Hvorfor ikke bare runke i dusjen, dassen eller ute i skogen eller noe i stedet for å holde igjen? Jeg vil tro foreldrene dine vil oppdage aktiviteten din rimelig kjapt når de skal vaske sengetøyet ditt og det allerede er tøymykner på det... Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Hvorfor ikke bare runke i dusjen, dassen eller ute i skogen eller noe i stedet for å holde igjen? Jeg vil tro foreldrene dine vil oppdage aktiviteten din rimelig kjapt når de skal vaske sengetøyet ditt og det allerede er tøymykner på det... Dette er en av de dummeste innleggene jeg har hørt. Det er jo deilig å runke men å runke så ofte blir bare helt idiotisk. Lenke til kommentar
Gnurk! Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Hvorfor ikke bare runke i dusjen, dassen eller ute i skogen eller noe i stedet for å holde igjen? Jeg vil tro foreldrene dine vil oppdage aktiviteten din rimelig kjapt når de skal vaske sengetøyet ditt og det allerede er tøymykner på det... Dette er en av de dummeste innleggene jeg har hørt. Det er jo deilig å runke men å runke så ofte blir bare helt idiotisk. Hvorfor det? har ikke folk forskjellige sexuelle behov da? Lenke til kommentar
mariu1519 Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Dette er en av de dummeste innleggene jeg har hørt. Det er jo deilig å runke men å runke så ofte blir bare helt idiotisk. På hvilken måte er dette en kommentar til mitt innlegg? Jeg nevnte ingenting om grad av nytelse under runking eller runkefrekvens. Lenke til kommentar
medlem-230551 Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Dette er en av de dummeste innleggene jeg har hørt. Det er jo deilig å runke men å runke så ofte blir bare helt idiotisk. På hvilken måte er dette en kommentar til mitt innlegg? Jeg nevnte ingenting om grad av nytelse under runking eller runkefrekvens. Birger er birger vettu 3 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Enig jeg er gal :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg