Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Når jeg får orgasme stopper jeg tilførselen av sæd. Er dette farlig?

Anbefalte innlegg

Hei!

Når jeg var yngre merket jeg fort at det ble veldig slitsomt å spy ut masse sæd i sengetøyet, og andre steder hvor man kan tørke av sæd.

Så jeg merket etterhvert at hvis du holder på et punkt under ballene når du ejakulerer så kommer det ikke sæd i det hele tatt.

Kan dette være farlig? har jeg muligheten stopper jeg heller ejakuleringen ( dvs, den starter aldri ) enn å måtte tørke opp sæden, men er det farlig?

Takk.

Postet av anonym: b0eddb4c1ca5a140f38cf8cc7ec8a5cc

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

Når jeg var yngre merket jeg fort at det ble veldig slitsomt å spy ut masse sæd i sengetøyet, og andre steder hvor man kan tørke av sæd.

Så jeg merket etterhvert at hvis du holder på et punkt under ballene når du ejakulerer så kommer det ikke sæd i det hele tatt.

Kan dette være farlig? har jeg muligheten stopper jeg heller ejakuleringen ( dvs, den starter aldri ) enn å måtte tørke opp sæden, men er det farlig?

Takk.

Hvor er det punktet?

Lenke til kommentar

Så lenge det er langs "kanalen" så er det samme om det er rett foran ballene, eller helt øverst på penishodet. Vet ikke hvorfor det er slik, men det skjer med meg også, og du får en slags forsinket orgasme om du holder igjen, og så slipper.

Men, tilbake til start, hørt om tørkerull?

Lenke til kommentar

Så lenge det er langs "kanalen" så er det samme om det er rett foran ballene, eller helt øverst på penishodet. Vet ikke hvorfor det er slik, men det skjer med meg også, og du får en slags forsinket orgasme om du holder igjen, og så slipper.

Men, tilbake til start, hørt om tørkerull?

Når man bor sammen med foreldre så er det ikke lett med snokete foreldre, har funket i god tid å tørke det vekk med sengesettet, men det blir slike harde gjennomsiktige punkter i sengesettet så man merker det når det stivner.

Men er det farlig? Jeg får jo ingen ejakulering overhodet, jeg kan få det hvis jeg vil, men det kommer ingenting når jeg gjør det på denne måten, og det er jo veldig praktisk, da.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Hei!

Takk.

ja, det er farlig.

Lenke til kommentar

Jeg sjekket det nå det funket på meg og.

Jeg tror ikke at det er farlig men jag skal ikke si helt sikkert.

Jeg skal kontakte en sexolog nå og spørre henne.

Fortell og svaret fortløpende. :) Jeg har gjort dette i en god stund, og har alltid sett på muligheten for skader.

Lenke til kommentar

Grunnen til at det kan være farlig er på grunn av at seden kan stivne inn i urinveiene. Hvis dette skjer så kommer du til å slite med å pisse og i verste fall ikke greier å pisse i det hele tatt. Men hvis du pisser rett etter at du har trykket mellom ræva og ballene så løses opp seden og dermed så vil det gå greit å pisse igjen.

Lenke til kommentar

Grunnen til at det kan være farlig er på grunn av at seden kan stivne inn i urinveiene. Hvis dette skjer så kommer du til å slite med å pisse og i verste fall ikke greier å pisse i det hele tatt. Men hvis du pisser rett etter at du har trykket mellom ræva og ballene så løses opp seden og dermed så vil det gå greit å pisse igjen.

Høres ikke veldig troverdig ut. Jeg har aldri hatt problemer med å pisse etter jeg har gjort det

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...