aunron Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Hei. Har et panasonic G20 hvor jeg bruker id cam.... Brukt dette i et års tid. For 14 dager siden fikk jeg beskjed om at kanalene var kryptert. Hatt en ringerunde eller tre med CD hvor de har fortatt en ny pairing mellom kort og cam. Pr idag fungerer ikke kanalene på panasonic. Satte kort og cam i et sony tv hvor kanalene fungerer. Har gjort oppdatering av system på G20 samt oppdatering av kanaler. Har også vært innom fabrikkinnstilling uten at det hjalp. Men en mulig feilkilde kan være dette. På felles grensesnitt får jeg beskjed om at "ingen modul satt inn". Tar modul(cam) ut og setter det inn igjen og får ny beskjed "modul satt inn" men det virker ikke som om at noe nevneverdig skjer.... Kommer ingen vei videre i dette skjermbilde... Kun med valg om avslutt eller tilbake. Går jeg på nytt inn i skjermbilde felles grenesnitt kommer beskjeden opp igjen med ingen modul satt inn. Er det noen som har erfart dette og veit noen løsning på problemet. På forhånd takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå