Gå til innhold

Bytte av uåpnet telefon - Elkjøp

ka1ser

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg kjøpte meg ny telefon på Elkjøp i dag, men ettersom jeg ikke hadde noen kontroll på prisforskjellene, så jeg at jeg kunne spart en god del på å handle et annet sted.

Det jeg lurer på er om jeg har rett til å få byttet den, har ikke brukt telefonen, den ligger i et plast"cover" som jeg jo kunne hatt muligheten til å tatt av og på, noe jeg ikke har gjort.

Står ikke noe på kvitteringen min om at jeg har returrett, er jeg screwed da?

takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøpte du den over disk har du ikke returrett. Elkjøps angrerett gjelder ikke mobiltelefoner.

Beklager at jeg kom med feilinformasjon.

At det ikke er returrett på mobiltelefoner har du helt rett i, men det spiller ingen rolle m den er kjøpt over disk eller ikke.

http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elkjop-Site/no_NO/-/NOK/CC_ViewPagelet-ByCategoryID?CatalogCategoryID=aC8KeQuv8y0AAAEo5Uk7Uj6G

Lenke til kommentar

At det ikke er returrett på mobiltelefoner har du helt rett i, men det spiller ingen rolle m den er kjøpt over disk eller ikke.

Er den kjøpt på nett, har man 14 dagers angrerett, også på mobiltelefoner.

Stemmer det ja. Hadde sett det jeg også om jeg hadde lest alt på siden til linken jeg la ut.

Rettighetene ved fjernsalg er sterkere enn de som gjelder ved fysisk oppmøte i butikk.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...