ka1ser Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Hei Jeg kjøpte meg ny telefon på Elkjøp i dag, men ettersom jeg ikke hadde noen kontroll på prisforskjellene, så jeg at jeg kunne spart en god del på å handle et annet sted. Det jeg lurer på er om jeg har rett til å få byttet den, har ikke brukt telefonen, den ligger i et plast"cover" som jeg jo kunne hatt muligheten til å tatt av og på, noe jeg ikke har gjort. Står ikke noe på kvitteringen min om at jeg har returrett, er jeg screwed da? takk. Lenke til kommentar
tole Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Elkjøp har 60 dagers returrett, så jeg ser ikke hvorfor du ikke skulle få levert den tilbake. Du kan jo dokumentere prisforskjellen så får du sannsynligvis penger tilbake. Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Kjøpte du den over disk har du ikke returrett. Elkjøps angrerett gjelder ikke mobiltelefoner. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Allikevel så skader det ikke å spørre i butikken. Men du kan ikke kreve noe, så husk det. For hvis du krever, kan jeg garantere deg at du ikke kommer noen vei. Spør du på en høflig, og kanskje til og med litt ydmyk måte, så er sjansen mye større. 4 Lenke til kommentar
tole Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Kjøpte du den over disk har du ikke returrett. Elkjøps angrerett gjelder ikke mobiltelefoner. Beklager at jeg kom med feilinformasjon. At det ikke er returrett på mobiltelefoner har du helt rett i, men det spiller ingen rolle m den er kjøpt over disk eller ikke. http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elkjop-Site/no_NO/-/NOK/CC_ViewPagelet-ByCategoryID?CatalogCategoryID=aC8KeQuv8y0AAAEo5Uk7Uj6G Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 De har jo noe som heter prisgaranti Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 At det ikke er returrett på mobiltelefoner har du helt rett i, men det spiller ingen rolle m den er kjøpt over disk eller ikke. Er den kjøpt på nett, har man 14 dagers angrerett, også på mobiltelefoner. Lenke til kommentar
tole Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 At det ikke er returrett på mobiltelefoner har du helt rett i, men det spiller ingen rolle m den er kjøpt over disk eller ikke. Er den kjøpt på nett, har man 14 dagers angrerett, også på mobiltelefoner. Stemmer det ja. Hadde sett det jeg også om jeg hadde lest alt på siden til linken jeg la ut. Rettighetene ved fjernsalg er sterkere enn de som gjelder ved fysisk oppmøte i butikk. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Selv om du ikke er dekket av Elkjøps returrett, så er det selvfølgelig mulig å ta turen innom og høre om de vil ta den i retur likevel. Det er godt mulig de gjør det. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 I og med at den ikke er åpnet, så tipper jeg elkjøp er greie å ha med å gjøre. Med mindre du har kjøpt den med abonnement. Lenke til kommentar
Loko Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Hvis det er forsegling på den og den ikke er brutt er det tvilsomt at det byr på problemer... forsegling brutt - tvilsomt Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Som andre har nevnt her, så har du prisgaranti. Vis din kvittering og annonsen hvor produktet var billigere, så matcher de prisen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå