V. Haugen Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Med disse appene kandu knipse blinkskudd med mobilkameraet ditt. Topp 3 foto-appertil iPhone og Android Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Dere har glemt den beste av de alle. Snapseed for iOS. 35,- kr i AppStore, men verdt hver en krone. Applikasjonen er også universell slik at du en også kan bruke den på iPod og iPad. Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Av alle plasser å teste kamera-apper da gitt... Lenke til kommentar
johanf Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Hva med å faktisk teste de orginale appene til de forskjellige telefonene? Litt mangelfullt, synes jeg. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Grafiske effekter er vel noe man legger på i ettertid? Ville ikke drømme om å ødelegge bildene før jeg hadde en kopi av orginalen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Kriteriene for en bra kamera-app er tilsynelatende å inneholde massevis av filter. Som Jan Skrotnes påpeker så er grafiske effekter noe man legger på i ettertid. Lenke til kommentar
doffen45 Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Er det ikke påtide å legge til Windows Phone i disse artiklene? 1 Lenke til kommentar
kenny28 Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Har nettopp testet Snapseed og syntes at den var kjempebra og enkel. Finnes dette eller ett liknende program for PC ? Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Jeg synes 90% av disse foto-appene kun har filte som kødder med fargene, legger på litt "tekstur" og en ramme rundt - og thats it liksom. Artig i starten, men jeg blir fort lei egentlig. Og det er blitt en trend at "alle" for tiden legger ut bilder med slike "fancy filtre" lagt på, og dermed blir det bare dumt. Men en foto-app jeg ble imponert over er Reallusion Big Lens som lar en "blure" bakgrunner / detaljer men holde hovedmotivet skarpt, nesten som om man brukte en linse med stor blenderåpning og lav fokusdybde. Dessverre kommer denne kun til iPhone (noe jeg neppe kommer til å anskaffe meg) - men - er det noen som vet om en app til Android med lignende funksjonalitet?? Uansett bør jo dere iPhone4-brukere laste den ned og teste den. Fin til f.eks. portretter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg