Nilsmi Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Hei. Har en tysk prøve som kommer i morgen. Trenger en Norsk-Tysk, Tysk-Norsk ordbok til prøven. Har ikke internett tilgang, så er nødt til å laste ned en ordbok fra nettet. Er det noen som har noen gode tips om en nedlastbar ordbok for Mac? (Helst gratis). Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 (endret) https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=935744 En diskusjon fra 2008, men den er kanskje fremdeles relevant. Jeg har ikke satt meg inn i saken, så jeg vet ikke om det er snakk om kjørbare Windows-programmer, om det finnes for Mac, eller om det er i et dokumentformat... Hvis det ikke finnes for Mac, går det kanskje an å emulere, eller låne en laptop med Windows? Evt. installere Windows på Macen. EDIT: Husk å lage mer beskrivende emnetittel når du starter tråder. En bedre tittel ville vært f.eks. "Trenger tysk/norsk ordbok til Mac" Det gjør det lettere å vite om tråden interesserer leseren, eller om han har noe å bidra med. Endret 17. november 2011 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Nilsmi Skrevet 17. november 2011 Forfatter Del Skrevet 17. november 2011 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=935744 En diskusjon fra 2008, men den er kanskje fremdeles relevant. Jeg har ikke satt meg inn i saken, så jeg vet ikke om det er snakk om kjørbare Windows-programmer, om det finnes for Mac, eller om det er i et dokumentformat... Hvis det ikke finnes for Mac, går det kanskje an å emulere, eller låne en laptop med Windows? Evt. installere Windows på Macen. EDIT: Husk å lage mer beskrivende emnetittel når du starter tråder. En bedre tittel ville vært f.eks. "Trenger tysk/norsk ordbok til Mac" Det gjør det lettere å vite om tråden interesserer leseren, eller om han har noe å bidra med. Takk for tipset! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå