Nilsen Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Byr på enkle oppgraderingspakker. Lanserer ekstra tynne SSD-er Lenke til kommentar
Dasch Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Hva er fordelen med tynnere SSD når de aller fleste er allerede utrolig tynne? Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Hva er fordelen med tynnere SSD når de aller fleste er allerede utrolig tynne? Kan brukes i tynnere bærbare. Tynne SSD-er kan også kunne være aktuelle for ultrabooks. Husk at det meste av produksjonen som f.eks Kingston har går til produsenter av bærbare og ikke til retailmarkedet. PS! Jeg har en Lenovo T420s, og den bruker slike tynne SSD-er (7 mm). Lenke til kommentar
Dasch Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 (endret) Hva er fordelen med tynnere SSD når de aller fleste er allerede utrolig tynne? Kan brukes i tynnere bærbare. Tynne SSD-er kan også kunne være aktuelle for ultrabooks. Husk at det meste av produksjonen som f.eks Kingston har går til produsenter av bærbare og ikke til retailmarkedet. PS! Jeg har en Lenovo T420s, og den bruker slike tynne SSD-er (7 mm). Dumme meg. Jeg tenkte ikke på bærbare! Endret 17. november 2011 av Dasch Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Hæh? Hvem kjøper denne når du får Samsung SSD 830 series med mye bedre ytelse, minst like bra pris (1499,- på Komplett for 128GB versjonen) og den er også kun 7mm. En disk jeg selv har og er veldig fornøyd med så langt. Men jeg regner med at nyhetsfaktoren her er at det er Kingston som kommer med det, ikke at det kommer 7mm SSD disker. 1 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 (endret) Intels X25-M serie er også 7mm tykk, men den leveres med en avtagbar plastramme a 2,5mm som skal gjøre at SSDen ikke ligger og dingler inni bærbare PCer. Endret 18. november 2011 av Simen1 Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Det samme gjelder også Intel 320 serien. Lenke til kommentar
MatseMats Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Tvlier alltid på prisen til slike produkter. Det er fortsatt relativt sett dyrt. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Dyrt, ja - men så absolutt verdt hver eneste krone! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå