Gå til innhold

Bra Gaming PC til 15 500?

Anbefalte innlegg

Her er det jeg har lagt til

Hovedkort: OCZ 120 GB SSD 2,5" Vertex 2

Skjermkort: ASUS GeForce GTX 580 1536MB PhysX

Kabinett: NZXT Phantom Full Tower - White

Minne: Corsair Dominator 12 GB DDR3 1600MHz

Hoverkort: ASUS CROSSHAIR V FORMULA, Socket-AM3

CPU: Intel Core i5 661 3,33Ghz

Kjøling: Noctua NH-D14 CPU Kjøler

Kontroller: HighPoint RocketRAID 1720 2P SATA II/300

CD/DVD/BlueRay: ASUS Blu-Ray Combo 12x SATA BC-12B1LT

Operativsysystem: Microsoft Windows 7 Home Premium 64bit

Strømforsyning: Lian Li 850W Silent Force strømforsyning

Lydkort: Creative SB X-Fi Surround 5.1 PRO

Totalpris: 15 595,-

Endret av BlackBullet
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Trenger du Blue-ray og Lydkort? Dessuten så er jeg ikke sikker på om 12GB funker på AM3, men nå er jeg ikke så inn rikta på AMD's sin side.

Dessuten så finnes det bedre kabinett, eksempelvis; Corsair Obsidian 650D, Antec P280, Fractal Design Define R3 etc.

Lenke til kommentar

Trur nok det er trekanalsminne og am3 støtter bare tokanals.

Pluss du har valgt ein cpu som ikkje passer til hovedkortet.

Anbefaler eit asus p8z68 hk + intel i5 2500K og 8gb minne

Bare ein liten skrivefeil på toppen, du har skreve hovedkort i staden for ssd. SSD vil nok mange anbefala Crucial m4 128 gb.

Lenke til kommentar

Bytt CPU til i5 2500K og HK til Asus P8Z68 Pro. Regner med at du har tenkt å overklokke litt (anbefalt!) siden du har valgt en så god vifte. Pass på at du finner RAM som er kompatibel med vifta du har valgt- Så vidt jeg vet passer ikke kjøleribbene på Dominator med NH-D14. Kabinett er smak og behag, men du finner definitivt bedre modeller til den prisen. De Dasch har nevnt har godt rykte. Grafikkortet er fint, men siden du skal bruke så mye penger på PCen er det verdt å nevne at AMD kommer med neste generasjon GPU tidlig neste år. Kanskje noe å vurdere, og heller gå for et billigere kort nå i mellomtiden. Tenker først og fremst på HD6870 eller GTX570.

Lenke til kommentar

Bytt CPU til i5 2500K og HK til Asus P8Z68 Pro. Regner med at du har tenkt å overklokke litt (anbefalt!) siden du har valgt en så god vifte. Pass på at du finner RAM som er kompatibel med vifta du har valgt- Så vidt jeg vet passer ikke kjøleribbene på Dominator med NH-D14. Kabinett er smak og behag, men du finner definitivt bedre modeller til den prisen. De Dasch har nevnt har godt rykte. Grafikkortet er fint, men siden du skal bruke så mye penger på PCen er det verdt å nevne at AMD kommer med neste generasjon GPU tidlig neste år. Kanskje noe å vurdere, og heller gå for et billigere kort nå i mellomtiden. Tenker først og fremst på HD6870 eller GTX570.

Du mente vell GTX 560 Ti istedet for GTX 570? Eller? : D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...