Morten Ellingsen Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Årets første Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Kjempefint, sommerfjøset, den lille snøen, trærne og egentlig det meste!! Lenke til kommentar
wasco Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Et nydelig komp, perfekt lys og flott med den fine gløden i treverket som en kontrast mot det hvite og grå. Lenke til kommentar
John Ottesen Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Dejligt billede, med fine farver, lys og skarphed. Hælder det lidt mod venstre???????? Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 17. november 2011 Forfatter Del Skrevet 17. november 2011 Dejligt billede, med fine farver, lys og skarphed. Hælder det lidt mod venstre???????? Jeg er helt sikker på at bilde er i vater denne gangen, da jeg har brukt det innebygde vateret i mitt kamera. En kjekk liten finesse de ganger jeg er i tvil. Huset derimot er ikke i vater. Takk for kommentaren John. Lenke til kommentar
John Ottesen Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 OK - det er nok en Dansk tømrer der har bygget hytten??? Der er også vatterpas i mit nye Sony a77, det er ganske fint!! Lenke til kommentar
Siv Olsen Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Nydelig stemning i bildet! Flotte farger og god komp. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Fin vinterstemning du formidler her. Ville kanskje kuttet fra venstre bort til den første gjerdestolpen, slik at det vinterlige blir ytterligere forsterket! (Tror også at de "mørkeste trærne" til ve. tilfører bildet litt for mye "tyngde" slik at en tror at bildet heller dit- iallefall en tanke som slo meg sånn umiddelbart).... God 4'er uansett! Lenke til kommentar
Tove Iren Torland Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Flott stemning liker nr 1 med fin glød i treverket ville klonet stolpen bak fjøset Lenke til kommentar
Tove Iren Torland Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 men den var jo bare på bilde nr 2:) Lenke til kommentar
Krismeko Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Så fint bilde, spesielt høyre delen av det. Kjempefin den bygningen, grinda og treet bakom der. Og fargene og stemningen i hele bildet er veldig behagelig å se på Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 V1 helt klart,mer struktur i det bildet...flott komp..kanskje litt trangt på høyre side ved grinda?Men like vel godt nok til en 5'er herfra;) Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Fint å se frost igjen. V2 er vel mest riktig i henhold til virkeligheten men V1 gir jo absolutt det beste bildet. Ser at husene bygges etter øyemål i Buskerud også akkurat som her. Syns kvistene og furua liksom lever sitt eget liv men totalt et veldig bra gjennomført bilde. Flott glød i tømmeret - 5'er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg