benjamin84 Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Bare for å se om noen deler mitt syn på saken, den vanlige smiley'en, den ser ikke så veldig blid ut egentlig? Ville vært mye bedre uten øynbrynene... vs. Ser ikke den første litt morsk ut? Som sagt ikke så viktig, men har ikke no bedre å finne på her på jobben... Lenke til kommentar
joorus Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Du sier noe der.. sier "Er glad ser du vel, pelldegvekk" er mer "100% satisfied" Ny smiley! Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 har reagert på det samme.... øyenbrynene passer ikke helt inn... Lenke til kommentar
hart Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Den med øyenbrynene har litt psykopataktige trekk.. Det liker vi? Lenke til kommentar
benjamin84 Skrevet 14. august 2003 Forfatter Del Skrevet 14. august 2003 Den første ser kanskje litt mer bestemt ut? Han her ser litt, tja, dopa ut kanskje... men syns nå fortsatt han ser gladest ut (om enn litt euforisk ) Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Dette har jeg "irritert" meg over også, er jo ikke så bra. Bruker :smile: i stedet, den ser ganske fornøyd ut! Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Ja, jeg er enig. Har alltid hatet :-) - smileyen, og det er nettopp derfor jeg ikke har smiley aktivert... Den ser ond ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå