jeanette roger Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 GREEN Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Stilig laga, trur jeg holder en knapp på den til venstre!! Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 17. november 2011 Forfatter Del Skrevet 17. november 2011 tusen takk Karl-Ivar for hyggelig kommentar..likte lampen godt selv,men den var så utrolig dyr..så bilde ble det..smil ønsker deg en fin kveld Lenke til kommentar
Redbullet Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Tøft,liker det første og det i sort hvit,ha en fin kveld selv Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Spesiell og spennende lampe du har funnet! Grei nok formidling! Liker den til venstre best, deretter den til høyre. Den i midten var ikke noe særlig...! 3'er! Ha en lampefin aften! Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 27. november 2011 Forfatter Del Skrevet 27. november 2011 og der kom jammen 1ern igjen..tusen takk,hadde vert så lørerikt om du gadd og si alt som er så grusomt m bilde,.så jeg kunne tenkt over om jeg faktisk var enig det,el som sagt lærte noe,jeg blir ikke sur på noen måte,bare litt oppgitt over at jeg ikke vet hva el hvorfor.. smak og behag,farger,motiv...klart uklart osv men uansett tusen takk for du klikket deg inn og gadd stemme på meg,smil ønsker deg og alle andre en riktig fin uke Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 27. november 2011 Forfatter Del Skrevet 27. november 2011 Spesiell og spennende lampe du har funnet! Grei nok formidling! Liker den til venstre best, deretter den til høyre. Den i midten var ikke noe særlig...! 3'er! :)Ha en lampefin aften! tusen takk ,for god komentar,lærer og lærer,avhengig av komentarene gode som dårlig,så de blir satt stor pris på.. lysende smil tilbake Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 1. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2011 Stilig laga, trur jeg holder en knapp på den til venstre!! tusen takk,smil Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 1. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2011 Tøft,liker det første og det i sort hvit,ha en fin kveld selv tusen takk,smil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg