cockpit Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Hei, jeg funderer på å mekke en skjerm med live feed fra bussavganger fra trafikanten.no, med denne: http://trafikanten.no/widget I den forbindelse tenkte jeg at det billigste, og mest praktiske, alternativet var å finne en fotoramme med støtte for wifi og html. Da kan jeg henge opp bilderammen i gangen min og få den til å vise min egen webside med live-feed fra "mitt" busstopp. Så vet jeg når jeg skal løpe ut om morran ;-). Vet noen om bilderammer som støtter både wifi og visning av html? (eventuelt om dere har andre idéer til en slik "gadget"?) Lenke til kommentar
Arildmar Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Dette er noe jeg også er intresert i. Jeg har nettopp kjøpt meg ny leilighet, og hatt en slik ved døra, og et par i leiligheten som syncet mot dropbox eller flickr hadde vært helt perfekt. Uheldigvis har jeg ikke funnet noen som kan passe mitt behov. (Vurderte et nettbrett, men det å lime den på veggen vil se litt teit ut...). Noen som har noen tanker eller er litt mer beveget i dette området? Lenke til kommentar
brk Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Jeg har sett ett eller annet sted en oppskrift på å bygge en gammel laptop om til fotoramme.. kanskje det du leter etter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå