sirk800 Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 hei eg er litt usikker om at denne pcen er kraftig nok til og kjøre skyrim på normal eller low uten lagg. her er mitt spec intel core i5 480m 2.67 ghz nvidia geforce gt 540m 4gb ramm holder det? Lenke til kommentar
Robinvi Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Tror det skulle holde. Kjør en test her også: http://www.systemrequirementslab.com/cyri/intro.aspx Gir deg normalt en guideline på om du kan kjøre det. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 (endret) hei eg er litt usikker om at denne pcen er kraftig nok til og kjøre skyrim på normal eller low uten lagg. her er mitt spec intel core i5 480m 2.67 ghz nvidia geforce gt 540m 4gb ramm holder det? http://www.systemrequirementslab.com/cyri/intro.aspx Om jeg skulle tippe så skulle det vel gå greit på normal. Recommended Specs Windows 7/Vista/XP PC (32 or 64 bit) Processor: Quad-core Intel or AMD CPU 4GB System RAM 6GB free HDD space DirectX 9.0c compatible NVIDIA or AMD ATI video card with 1GB of RAM (Nvidia GeForce GTX 260 or higher (i.e GTX550Ti); ATI Radeon 4890 or higher). DirectX compatible sound card Internet access for Steam activation Minimum Specs Windows 7/Vista/XP PC (32 or 64 bit) Processor: Dual Core 2.0GHz or equivalent processor 2GB System RAM 6GB free HDD Space Direct X 9.0c compliant video card with 512 MB of RAM DirectX compatible sound card Internet access for Steam activation Edit: Argh. @Robinvi var raskere enn meg ;P Edit 2: Det finnes en egen kategori for Skyrim Endret 17. november 2011 av -Léon- Lenke til kommentar
Black-March Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Av erfaring så er det skjelden du bør høre på reccomended \ minimum specs. Men Skyrim virker som det kjører veldig godt selv på litt svakere maskiner! Lenke til kommentar
Dasch Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Jeg har samme specs, helt lik på en laptop. Kjører helt fint på low uten lagg. Noen ganger det dipper under 30 FPS, men jeg er ikke så kresen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå