Joachim_F Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Populous II og to Lands of Lore-rollespill har blitt relansert. Les hele saken Lenke til kommentar
Godsaker Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Småfrekt å kalle Lands of Lore en EA-klassiker, synes jeg! Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 EA og EA, fru Blom. Fristende med Lands of Lore! (1 vel og merke) Lenke til kommentar
Aspiranten Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Dette er ikke EA klassikere. Westwood og Virgin takk! Og kast en fakkel etter EA med det samme... Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Flotte nyheter men kommer så jæskla mye ny Flott rpg at nå får klassikerne vente. WOOT 1 Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 (endret) En respektabel del av barndommen min ble tilbrakt med Lands of Lore: Throne of Chaos hvor broren min og noen barndomsvenner spilte dette temmelig iherdig. Det er også kult at den senere CD-ROM utgaven hadde Patrick Stewart som stemmen til kongen. Endret 17. november 2011 av GeirGrusom Lenke til kommentar
elf_man Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Lands of Lore, som faktisk ble forkortet LoL lenge før konseptet 'lol' eksisterte frembringer fortsatt tårer i øyekroken min Dette gleder jeg meg masse til! Har faktisk originalen liggende enda, men selv med dosbox klarer jeg ikke få spilt det Lenke til kommentar
Malactica22 Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Konge! jeg joina gog for å få lands of lore for ca 2 år siden og endelig er den her: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå