El Viking Skrevet 7. februar 2002 Del Skrevet 7. februar 2002 Er på utkikk etter ett fett høyttalersett. Det bør være 4 eller helst 5 høyttalere + sub. (har jo Audigy, da .... :smile: ) Og ikke koste mer enn 3000. Har sett etter VideoLogic DigiTheatre LC, men det er så vanskelig å få tak i. Det blir til avspilling av musikk og filmer. Noen tips på bra utstyr? Lenke til kommentar
Stone Skrevet 7. februar 2002 Del Skrevet 7. februar 2002 Mine neste høytalere blir Logitech Z560 Lest mange bra tester av dem. Her er en http://firingsquad.gamers.com/hardware/41shootout/page5.asp 400w THX godkjente pc høytalere! Kjøper du disse, kan du ikke ha lydhøre naboer! S-O [ Denne Melding var redigert av: Stone på 2002-02-07 14:24 ] [ Denne Melding var redigert av: Stone på 2002-02-07 14:25 ] Lenke til kommentar
mFaFa Skrevet 7. februar 2002 Del Skrevet 7. februar 2002 En kamerat har Creative Inspire 5.1 5300 (Sub,5 monitorer,forsterker) og er fornøyd.. Kostet 1300,-kr, men nå er den på Ukens Tilbud hos Komplett Data, til 1200,-kr. Går sikkert ann å kjøpe den andre steder også! :wink: Lenke til kommentar
El Viking Skrevet 7. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2002 Har hørt om de Logitech'ene. Hvor får man tak i disse i Norge? Creative sine gir vel ikke god nok lyd for semi-lydfriker som meg :smile: ?!? Systemet er ment å erstatte den vanlige stue-stereo'n.... Lenke til kommentar
zandzpider Skrevet 7. februar 2002 Del Skrevet 7. februar 2002 kjøp deg rå subber høytalere og finfin forsterker. har det selv + en subb til 4000. morro å se på film med. hihi Lenke til kommentar
aksjonist Skrevet 7. februar 2002 Del Skrevet 7. februar 2002 Kjøp Klipsch media (Altec Lancing), ingenting slår dette. I tester er det myyye bedre enn alt annet. Det er også THX godkjent. SE her ; http://www.onecall.com/PID_12191.htm http://www.epinions.com/cmhd-Speakers-All-...roMedia_v_2-400 http://www.simhq.com/simhq3/hardware/featu...tures/speakers/ [ Denne Melding var redigert av: aksjonist på 2002-02-07 15:40 ] [ Denne Melding var redigert av: aksjonist på 2002-02-07 15:42 ] Lenke til kommentar
JSS Skrevet 7. februar 2002 Del Skrevet 7. februar 2002 Altec Lansing høytalere ruler!!!! (også THX godkjent) Lenke til kommentar
El Viking Skrevet 7. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2002 Sier du her at Altec Lansing er det samme som Klipsch Promedia? Jeg har lest om både Promedia 4.1 og 5.1, og de er visstnok helt rå. De er smipelthen de beste. Men Klipsc Promedia 4.1 i Norge er en aning dyrt. 3995,-... Er supersugen på ProMedia 4.1 http://www.hjemmepc.no/Tester/Test_Lydanlegg.htm Og ProMedia 5.1 er enda bedre... [ Denne Melding var redigert av: El Viking på 2002-02-07 16:05 ] Lenke til kommentar
Stone Skrevet 7. februar 2002 Del Skrevet 7. februar 2002 komplett.no pc-utstyr.no osv. De fleste webshoppene fører logitech slik at de kan skaffe dem. Mye morro for 2150,- 3dsoundsurge.com sysler kun med pc-lyd så du kan jo sjekke hva de syntes om de forskjellige anleggene.. S-O Lenke til kommentar
Lch Skrevet 7. februar 2002 Del Skrevet 7. februar 2002 Jeg sier med enig med forslag om Klipsch eller Altec Lansing. Creative-settet er også ganske bra. Litt OT: THX-godkjenning er fullstendig bullshit mhp små høyttalere til PC-en. Den forteller null og niks bortsett fra at produsenten har betalt i dyre dommer for å få lov til å slenge på en logo på produktet sitt og dermed gjøre det dyrere for Hvermansen. Røl fra ende til annen. Lenke til kommentar
Snabelkese Skrevet 7. februar 2002 Del Skrevet 7. februar 2002 vil du ha god lyd kan du vente noen uker. bestill deg videologic høytallerne du. Lenke til kommentar
lodott Skrevet 7. februar 2002 Del Skrevet 7. februar 2002 Hvis du virkelig er ute etter rå lyd vil jeg anbefale deg å vente til du har litt mer penger å bruke. Da kan du heller kjøpe deg en skikkelig forsterker og noen skikkelige høyttalere... Det er jo seff grei lyd i disse små pakkeløsningene, men skikkelig lydtrykk får du ikke ut av dem... Lenke til kommentar
aksjonist Skrevet 7. februar 2002 Del Skrevet 7. februar 2002 Har selv Klipsch ProMedia 2.1 og kan anbefale de på det varmeste. Spiller som et stueanlegg. Versjon 4.1 er samme som 2.1 , men med bakhøytalere i tillegg. Mente forøvrig i tidligere innlegg at Altec Lansing kan være et alternativ , men vil du ikke inngå kompromisser , velg Klipsch !! Lenke til kommentar
A_N_K Skrevet 7. februar 2002 Del Skrevet 7. februar 2002 Hvis du vil ha virkelig fet lyd, burde du kanskje skaffe deg en skikkelig konverter (ekstern), i stedet for Creatives onboard dac. Har selv et par M Audio 24/96 konvertere (den ene er til salgs), som jeg er svært fornøyd med. Lenke til kommentar
Andlier Skrevet 7. februar 2002 Del Skrevet 7. februar 2002 Kjøp Logitech z560. De er veldig rå. Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 7. februar 2002 Del Skrevet 7. februar 2002 Boston BA4800 Har de på Hifiklubben til 2998,- Om du har en slik butikk i nærheten så er de kanskje værdt å sjekke ut? Lenke til kommentar
The man! Skrevet 7. februar 2002 Del Skrevet 7. februar 2002 såvidt jeg kan huske kommer alltid logitech dårlig ut i tester av lyd-systemene sine. korriger meg hvist jeg har feil. Lenke til kommentar
El Viking Skrevet 7. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2002 Her var det mange bra forslag. Takker og bukker. cdguru: Vet du hvor jeg evt. kan få tak i VideoLogic sine? Og hvor kan jeg egentlig få kjøpt Logitech Z560? Hva med Klipsch Promedia 4.1/5.1? Boston var et bra tips. Den får bra kritikker, ser jeg. Penger er egentlig ikke noe prob, selv om jeg synes det er i drøyeste laget å betale 4 laken for pc-høyttalere (selv om de er ment å erstatte stue-anlegget). Tror det blir litt for mye fiksing med en ekstern dekoder og greier. Dette blir ikke lett... puh...! Lenke til kommentar
30st3n Skrevet 7. februar 2002 Del Skrevet 7. februar 2002 Jeg har et Creative Live 1024! kort med digtal utgang, jeg har dolby digital sertifisert pioneer forsterker. 5x60 Watt. også kronen på verket... 2x Mission høytallere... Klareste lyden jeg har hørt!!! bare husk å sette ned lyden på pc overalt. ingenting bør stå på maks. Pris for dette deilige instrument :smile: er: Pioneer 3500 Mission 2950 (av venn på elkjøp 950) Creative 1024 (samme venn 200) Monster kabel (nok en gang takk til elkjøp dokka) 100 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå