Fahlar Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Jeg vet at man ikke kan få tilbake pengene eller bytte et åpnet pc-spill. Men hvis det ikke fungerer, og det derimot er på nippet til å ødelegge pc'en din med blue screens, er det lov å nekte meg pengene til pengene tilbake? Er pc-spill untatt reklamasjonslover her i Norge? Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Omtrent 99% av tilfellene er det ikke noe galt med et spill du kjøper men det er noe galt med datamaskinen som gjør at du ikke kan spille/bruke/instalere spillet. så reklamasjon på spill er vanskelig og få igjenom siden en PC er så delikat og det skal ikke mye til før den ikke kjører et spill pga en liten feil er det vanskelig for de i butikken og si om det er din pc som ikke klarer spillet eller om det er selve spillet . Det du kan gjøre er og si ifra til butikken at det ikke fungerer på din data Så sier du ifra at du kommer til og teste det på noen andre datamaskiner , test spillet på din venns datamaskin eller noe sånt . Funker det fortsatt ikke kan du be dem sjekke om det er noe feil med spillet . det er tungt og holde på sånn men det fungerte en gang for meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå