Gå til innhold

Retur av defekt harddisk gir penger tilbake, men eg vil ha ny harddisk...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om du ser i forbrukerkjøpsloven §29 så står det:

Forbrukeren kan velge mellom å kreve at selgeren sørger for retting av mangelen eller leverer tilsvarende ting (omlevering). Dette gjelder ikke hvis gjennomføring av kravet er umulig eller [b]volder selgeren urimelige kostnader[/b].

Jeg vil anta at dersom det koster 3x så mye for disken pr i dag, så vil det være en faktor som slår inn i ditt tilfelle.

Det høres forøvrig veldig mye ut, at du kun får 1/3 av hva en ny tilsvarende disk vil koste i dag. Hvilken disk er det snakk om ?

Lenke til kommentar

Denne historien ser ikkje ut til å løyse seg, Komplett påstår at dei har kassert harddisken og ikkje kan returnere den. Men eg tipper dei har sendt den til Seagate og får ny som dei selje som demovare. Dei harddiskane som det står repaired by Seagate på blir solgt som demovare, og nå kan dei ta blodpris.

Komplett selje ikkje akkurat godt testa harddiskar som demovare. Verke som det er klart og tydeleg at det er kundar som har hatt trøbbel før på dei diskane eg har kjøpt. Komplett har utført ein såkalla short SMART test og konkludert med at harddisken er ok. Men etter å ha skreve /dev/zero til heile disken så finner man lett feil. Skal ein teste ein harddisk, så må ein skrive til kvar einaste datablokk også sjekke SMART for feil.

Og akkurat det er problemet med demodisk nummer 2 frå komplett igjen. Feiler igjen etter å ha testa kvar datablokk. Og litt av ein demovare det er som allereie har blitt brukt i 7400 timar...og denne har eg betalt nesten fullpris for? Ein harddisk som er brukt i nesten eit år kontinuerlig vil eg påstå er godt brukt og det burde vore opplyst før ein kjøpte.

Denne gongen sender eg direkte til Seagate så får eg sjå kva dei gjer med saken. Sist gong gjekk det iallefall veldig fint. Men nå står eg uten reservediskar til raidet, og ryker ein disk til nå mens eg vente på å få ein ny tilbake så er eg nødt å svelgja kamelen og kjøpa ein rådyr 2 TB harddisk.

Eg er iallefall igjen svært skuffa over Komplett sin service.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det er Western Digital som sliter og ikkje Seagate. Seagate blei mykje mindre ramma av flommen enn Western Digital.

Det er nok ikke så enkelt med tanke på at NIDEC (som lager motorene til 90% av diskene) også ligger i Thailand. Samt at de andre HDD-produsentene må dekke etterspørselen i markedet, og når tilgjengeligheten er lav, øker prisene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...