Boris Yeltsin Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Er man så sprengkåt at det går utover jobb, så er en liten digresjon helt ok va vist personen blir sprengkåt igjen 1 time senere? De som røyker tar vel ofte en ny røyk etter sin første Lenke til kommentar
Moose Murders Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Jeg er av og til nødt til å ta en kjapp en på do på jobb. Det blir vel kanskje gjennomsnittlig en gang annenhver måned? Det hender jo at det er helt umulig å vente til jeg kommer hjem. Er bekymra for å bli ferska, altså, det hadde vært så innmari pinlig Vi har egent treningsrom på jobb. Jeg har en tendens til å bli kåt av trening, så det har noen ganger sammenheng med ronkinga. Lenke til kommentar
ViktorBravo Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Ska være ærlig, når jeg jobbet som vekter eller på bensinstasjon, så ha jeg alltid runka minst en gang per skift. Det var endten utav kjedsomhet eller pga stress i forbindelse med jobben, måtte bare slappe av litt. Ingenting som hjelper bedre Lenke til kommentar
Teodorull Skrevet 30. desember 2012 Del Skrevet 30. desember 2012 Det beste med å onanere på jobb er at man får betalt for det! 7 Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Skal ikke se bort ifra at en runk til dagen hadde økt menns arbeidsprestasjoner betraktelig. Egentlig burde vel dette oppfordres til 1 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Det burde vært lov for damer, men ikke menn! Lenke til kommentar
chriztr Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Som håndtverker hjemme hos folk og industriplasser passer nok dette dåligere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg