Fredrik Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 (endret) Har en Goldstar studioworks 76m som er ganske gammel, laget i 1996 eller noe sånt. Så igår når jeg skulle starte opp C & C Generals så klikket det og etter jeg rebootet så kom det opp en feilrapport om at skjermen ikke klarte tegningen eller noe i den duren. Er det fordi skjermen rett og slett er for gammel til å takle dette? Eller er driverne for gamle? Og når jeg startet opp kom on screen displayet opp der det sto noe om ny frekvens eller no. Hva er galt? EDIT: Slutt å stirre på mine gamle innlegg! Endret 20. januar 2006 av fredrikrb Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Nyere spill og programmer krever høyere oppløsning som gamle skjermene ikke klarer :wink: Lenke til kommentar
petterg Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Sett ned oppløsning og/eller oppdaterings frekvensen. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 14. august 2003 Forfatter Del Skrevet 14. august 2003 Jeg har satt ned til 60hz Skal sjekke det litt mer osv.. Kjører 1024x768 32bit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå