screenman Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 (endret) Jeg er 17 år gammel. Problemet mitt er at jeg snakker en del utydelig til tider, og det er ikke unormalt at jeg må gjenta meg flere ganger. En del ganger før jeg skal si noe, så føler jeg også at munnen er full av spytt. Jeg tenker derfor at dette med at jeg ofte snakker utydelig kan ha med at jeg har for høy spyttproduksjon. Kan dette være tilfelle? Finnes det eventuelt piller jeg kan få utskrevet av lege for å dempe/minske spyttproduksjonen? Jeg har også litt skjeve fremtenner på toppen av munnen. Kan dette også ha noe å si om det at jeg snakker en del utydelig til tider? Og, er dette noe som går over av seg selv med tiden. Takker for svar Endret 17. november 2011 av screenman Lenke til kommentar
42 Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Jeg føler jeg har det samme problemet, sliter innimellom med å uttale ord, og jeg må svelge ofte. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Er munnen din full av spytt når du ikke skal prate også`? Hvis dette er noe som forekommer når du bare skal prate så ville jeg sett etter om dette kan ha psykiske årsaker.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå