Gjest Slettet-10579 Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Av ulike grunner har jeg bestemt meg for å gå over til Mac, men har mail helt tilbake fra 1999 som jeg vil ta vare på. Jeg har en enkel mappestruktur under innboks, med sub år sub måned for å sortere mail. Jeg har googlet endel for å finne en løsning, men har enda ikke funnet noen god måte for å flytte all denne mailen til en ny Mac. Noen som har noen ideèr? Har ikke tenkt å kjøre MS office på Mac. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Om det ikke finnes programvare som kan eksportere Outlook til Mail.app så kan du jo f.eks. eksportere mailen til en IMAP-tjener (Gmail f.eks.) også laste ned igjen til Mail.app? Vil tro noe slikt burde være mulig. Lenke til kommentar
jhammer Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Av ulike grunner har jeg bestemt meg for å gå over til Mac, men har mail helt tilbake fra 1999 som jeg vil ta vare på. Jeg har en enkel mappestruktur under innboks, med sub år sub måned for å sortere mail. Jeg har googlet endel for å finne en løsning, men har enda ikke funnet noen god måte for å flytte all denne mailen til en ny Mac. Noen som har noen ideèr? Har ikke tenkt å kjøre MS office på Mac. Jeg har ikke prøvd dette gratisprogrammet men det skal gjøre det du er ute etter. http://outlook2mac.findmysoft.com/ Jens Hammersgård Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå