Gjest Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Hei Jeg lurer på hvordan jeg skal formatere min hp-laptop. Det er en hp 625. Jeg kan lime inn det jeg har fått høre fra komplett.no kundeservice. Jeg spurte om hvorfor jeg ikke hadde fått med noen windows-disk. Jeg gjorde hans svar grønne og mitt blått slik at det er lettere å se hvem som er hvem. Sitat Ingen laptop leverandør leverer med windows plater idag lengre. Det ligger ett program på maskinen som gir deg muligheten til å brenne ut ett platesett fra recovery partisjonen på maskinen. Du må da brenne ut ett slikt platesett for å ha dette dersom du har behov for reinstallasjon senere. Sitat Hei! Takk' date=' dette var nytt for meg. Jeg har formatert maskiner tidligere, men da har jeg brukt pirat-w7 eller gratis beta-testing. Men denne gangen håper jeg på å gjøre det helt, helt etter slik det er lagt opp at skal gjøres. Er det noen offisielle instruksjoner jeg burde bli henvist til. La oss si at jeg hadde ikke spurt dere, men skulle følge opplegget. [/quote'] Sitat Hei. Dette programmet ligger på startmenyen ferdig installert av produsent. Programmet vil også minne deg på å gjøre dette etter noen dager fra maskinen er tatt i bruk. Da lurer jeg nå på. Hvor er dette programmet innen HP. Hva heter det. Og, vil det bli en ordentlig formatering hvor alt er nytt. Hva skjer da med, for eksempel HP-programvaren som er installert i tillegg til w7? Jeg håper noen vet det rette å gjøre. Vennlig hilsen Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Jeg tar denne tråden opp igjen, i tilfelle det er noen som har svar. Jeg skrev et litt diffust spørsmål, men så lenge noen kan få meg på rett spor så er det til stor hjelp. Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Win7 har et eget program for å lage gjenoppretningsdisk. Hvis du går til startmenyen og skriver inn f.eks "opprett", så vil øverste valget stort sett alltid være "opprett en gjenoppretningsplate". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå