Ra1dMaX Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Betaen skal være rundt 18.5 gb for øyeblikket...lastet ned betaen i går etter å ha fikset meg kode gjennom curse premium Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Fikk mail i går om at jeg kunne laste den ned. Gjorde så, men fikk feilmelding om at den ikke klarte å få kontakt med serveren hver noenhundre megabyte, så det tok sin tid. Og i mellomtiden hadde jeg glemt at loftet hvor PCen står vil være utilgjengelig fram til i morgen, tidligst, fordi vi skal male trappen... Bugger. Lenke til kommentar
Laohn Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Betaen er ikke åpen enda uansett, åpner ikke før fredags morgen. Lenke til kommentar
GrandCougar Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Betaen er ikke åpen enda uansett, åpner ikke før fredags morgen. Amerikansk tid altså... I Europa vil vi ikke kunne spille før kl. 17:00 på fredag. Men alle kan ikke starte med å spille på fredag. Vi får tilgang til beta puljevis enten fredag, lørdag eller søndag. Kriteriene til hvilke dag du skal spille er avhengig av når du godtok beta-klienten. Hvis du var veldig rask er du vel så og si garantert å få den på fredag. Lenke til kommentar
Runinho Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 (endret) Betaen skal være rundt 18.5 gb for øyeblikket. Den tar for øyeblikket opp 36,6GB på disken, men så har jeg hatt spillet en stund nå, og har et par digre patcher og builds. Første gangen jeg lastet ned var det rundt 25 gig. ...but it's soooooooo worth it Betaen er ikke åpen enda uansett, åpner ikke før fredags morgen. Det pågår til enhver tid også en "generell" beta. Serverne er åpne nesten 24/7, men weekend testere får ikke access før fredag formiddag norsk tid som det skrives, og ender så vidt jeg vet mandag morgen. Endret 23. november 2011 av Runinho Lenke til kommentar
Erutgerson Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 alle beta keys'ene er vel tatt nå? eller? 0:P Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Du er en god uke for sent ute. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå