razor30500 Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 hvor lang tid tar der før jeg får mail?? Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Jeg fikk det innen 10 sekunder etter å ha sendt inn påmeldingen. Når jeg trykker på linken i mailen kommer jeg bare til en side som sier "PAGE NOT FOUND" :/ Fått et par tilbakemeldinger på dette, men lenken fungerer fint her. Kan være en hickup hos Bioware på et tidspunkt. Funket ikke hos meg, måtte gjøre det manuelt. Lenke til kommentar
mackanz Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 http://www.swtor.com/tester Om du kan lasta ned clienten därifrån så är du med i den pågående betan, inte bara den weekend stress test kode som ges ut här. Annars får man pent vänta på att lasta ned clienten. Mail eller info kommer från Bioware om detta. Lenke til kommentar
bunnlose Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 tror kanskje bioware sine sider, fortrinnsvis swtor.com, sliter litt. får ikkje logget på engang =) helt tydelig at de trenger litt hardkjør nå før launch, sånn at de skjønner kor hinsides det er å drifte så mange tilkoblinger på en gang. både på selve spillet og alle info- og div sider. Får prøve å "løse inn" koden i morgen, kanskje det løsner da Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Takk gamer! Fikk meg endelig SWTOR Beta Dette har jeg ventet lenge på Lenke til kommentar
Nator Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Hvor stor er klienten? Og går det kjapt å laste ned?Ligger en torrent på piratebay, den er på 27GB, men ble lastet opp 04/09. Så det er kanskje ikke den riktige? Tenkte å få startet nedlasting mens jeg venter på koden.. Ingen vits i å laste ned nå. Du må installere hele spillet på nytt via Origin for hver gang det kommer ny patch. Lenke til kommentar
Godsaker Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 (endret) 4 dager spilletid? Nedlastinginstrukser 7-10 dager før testing? Rekker ikke laste ned i nærheten av 20GB da, bare å glemme for meg... Endret 18. november 2011 av Godsaker Lenke til kommentar
Anonym58508583 Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Har du så treig linje? Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Hvis man ikke klarer å laste ned 20 GB på 10 dager, da er det virkelig små kår. ISDN-hastighet, nesten. Lenke til kommentar
baguett Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Fikk fra komplett, trengte ikke være 18 der Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Er ikke koden du må være 18 for å få, men for å registrere hos BioWare.... Lenke til kommentar
Godsaker Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 (endret) Hvis man ikke klarer å laste ned 20 GB på 10 dager, da er det virkelig små kår. ISDN-hastighet, nesten. Ikke så frekt som ISDN så går greit i teorien (selv om det tar flere dager), men kombinert med andre prioriteringer også så blir det mer sannsynlig en omgang med KOTOR2 om jeg vil en tur innom Star Wars. (Skal ikke fullstendig utelukke det da. Spesielt om det er mulighet for en torrent. Men blir vel Origin mas som senker sannsynligheten betraktelig...) Endret 18. november 2011 av Godsaker Lenke til kommentar
Ody Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Rakk fanken ikke å få redeemet den engang. Jaja. Det kommer vel andre muligheter til å få testet det. Lenke til kommentar
noxside Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Tvilsomt, denne mega beta weekend som kommer i neste uke er den siste. Lenke til kommentar
jon_gunnar Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Og mange takk for det. Da var nøkkelen registert. Gleder meg til å teste dette. Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Jeg så ikke at man måtte aktivere før den 18. November... Er det for sjent nå? Lenke til kommentar
FSA13 Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Jeg vil svært gjerne få en beta nøkkel til Star Wars: The Old Republic. Hvordan får jeg det? Lenke til kommentar
seppo- Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Grin... jeg må nok legge gamer til i biblioteket mitt -.- Gikk tydeligvis glipp av denne.. Lenke til kommentar
seppo- Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Grin... jeg må nok legge gamer til i biblioteket mitt -.- Gikk tydeligvis glipp av denne.. ninjaedit: legge til i bokmerkene* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå