TST Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Gamer.no har tusenvis av betanøkler som gir tilgang til en ny betatest. Les hele saken Lenke til kommentar
ZeNinjaHawk Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Jeg fikk allerede en E-post fra Bioware som sier jeg er blitt valgt til å teste betaen. Aner ikke helt når eller noe, men jeg tror det sto mer info kommer. Litt skeptisk til spillet, for å være ærlig, men jeg kommer iallefall til å gi det en sjanse. Det virker episk skjønner'u! :-) Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Awesome! Gleder meg til å teste. Woho! Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Burde holde med 15 000 nøkler til leserne her, ja. Påmeldt! Lenke til kommentar
ZeNinjaHawk Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Morsomt, jeg så SWToR sin offisielle side om dette hvor de henviser til diverse spill-sider som Gamer.no for å få tak i beta-invitasjoner. Det morsomme er at Gamer.no ikke er på listen. 1 Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Har hatt beta en liten stund nå=) ca en uke, håper alle får sjansen til å prøve Swtor, virker som et meget lovende mmorpg=) Lenke til kommentar
Anonym58508583 Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Siden måtte være nede akkurat nå når jeg skulle løse inn kode. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Har allerede fått, så trenger ikke Lenke til kommentar
Grøgger Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Gleder meg skikkelig til å få testet dette ut, har vært på skepsisen en stund nå. Så forhåpentligvis kan dette hjelpe med kjøpavgjørelsen. Klar for beta! Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Når jeg trykker på linken i mailen kommer jeg bare til en side som sier "PAGE NOT FOUND" :/ Lenke til kommentar
Changis Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Når jeg trykker på linken i mailen kommer jeg bare til en side som sier "PAGE NOT FOUND" :/ Registrer deg på siden (hvis du ikke har allerede), gå til "my account" velg "Code Redemption" i menyen til høyre, trykk på "enter a code" knappen, skriv inn koden du fikk på mail (når jeg registrerte så stod det at det gjaldt for "message not found" men etter fullføring så står det i "kode historikken": Below is a list of valid Star Wars: The Old Republic codes that have been redeemed under this account. 11.17.2011 BETA Testing Code (Event 1) and bob's your uncle Lenke til kommentar
olefurz Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Hmm, og hva var poenget med den aldersgrensen igjen? Lenke til kommentar
major_stuen Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Hvor stor er klienten? Og går det kjapt å laste ned? Ligger en torrent på piratebay, den er på 27GB, men ble lastet opp 04/09. Så det er kanskje ikke den riktige? Tenkte å få startet nedlasting mens jeg venter på koden.. Lenke til kommentar
Pusur Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Sitat fra mailen fra gamer.no: "Selve spilltestingen starter sent november eller tidlig desember. Invitasjon med instrukser for nedlasting og bruk blir sendt til alle deltakere 7-10 dager før testingen. Når testen starter vil den vare i omtrent fire dager, og det er mulig noen spillere får mer spilletid enn andre." Lenke til kommentar
major_stuen Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 var den til meg pusur? Som du ser så skrev jeg før jeg hadde mottatt mailen.. Men joda, jeg hadde misforstått, trodde vi kunne starte å spille i dag.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jNQ6xG Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Så fint at jeg fylte 18 år for 5 dager siden da. Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Har selv spilt betaen en liten ukes tid nå, men med BF3 og Skyrim også nyinstallert er det vanskelig å bare spille Beta Har en lvl 9 Miraluka, Jedi Conslar Har så langt ikke tatt meg tid til å spille i party med andre, men innholdet og soloquestene virker utrolig bra. Blir garantert kjøpt som en julegave til meg selv. Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Hvor stor er klienten? Og går det kjapt å laste ned?Ligger en torrent på piratebay, den er på 27GB, men ble lastet opp 04/09. Så det er kanskje ikke den riktige? Tenkte å få startet nedlasting mens jeg venter på koden.. Klienten er rett i underkant av 20GB Lenke til kommentar
TST Skrevet 17. november 2011 Forfatter Del Skrevet 17. november 2011 Når jeg trykker på linken i mailen kommer jeg bare til en side som sier "PAGE NOT FOUND" :/ Fått et par tilbakemeldinger på dette, men lenken fungerer fint her. Kan være en hickup hos Bioware på et tidspunkt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå