fjarle Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 13 millioner spor er tilgjengelig via Android Market. Google lanserer musikktjeneste Lenke til kommentar
Leakim Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 (endret) Spennende! Det meste Google tar i blir jo til gull ^^ Btw. Liten typo: "Les også: Skjermbilder fra Google Musik lekket før lansering" Endret 17. november 2011 av Leaκim Lenke til kommentar
fjarle Skrevet 17. november 2011 Forfatter Del Skrevet 17. november 2011 Oisann! Takk for tips Lenke til kommentar
Fleksnes Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Signet opp gjennom en USA-proxy da de startet betaen, og har nytt tjenesten siden den gang. En trenger kun gjøre det èn gang, så er det å bare å glemme alt som heter proxy-tjeneste. Meget bra tjeneste. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Og bare i USA i overskuelig fremtid. Hurra. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Ehh nei. Som Fleksnes nevner så kan du registrere deg gjennom en proxy. Jeg gjorde det selv i mai og det har fungert uten noen problemer. Lenke til kommentar
Swome Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Det gjelder vel ikke for tilgang til Music i Market? Lenke til kommentar
µT. Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Det vet jeg ikke. Men jeg tviler sterkt på det. Selv med Market Enabler (satt til Verizon) så sitter jeg fortsatt igjen uten musikk-seksjonen. Lenke til kommentar
laurell Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Nei, om du trykker "Shop" så kommer denne meldingen "Beklager, men dokumentet du ba om er ikke tilgjengelig i ditt land" på adressen "https://market.android.com/music" Lenke til kommentar
µT. Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Har du Google Music fra før av? Er svaret JA, installér Market Enabler, åpne den, hold fingen din nede på f.eks "[uS] Verizon" og trykk på "Fake this provider now". Voila! Åpne så Market på telefonen, søk etter "Google Music" eller kun "Music" og installer. Har du ikke en Google Music-konto så google "Proxy", finn en grei side (og hold på til du finner ut at serveren står i USA. Det er bare å prøve til det går), gå så til music.google.com, registrer deg, og voila! 1 Lenke til kommentar
Swome Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Har du Google Music fra før av? Er svaret JA, installér Market Enabler, åpne den, hold fingen din nede på f.eks "[uS] Verizon" og trykk på "Fake this provider now". Voila! Åpne så Market på telefonen, søk etter "Google Music" eller kun "Music" og installer. Har du ikke en Google Music-konto så google "Proxy", finn en grei side (og hold på til du finner ut at serveren står i USA. Det er bare å prøve til det går), gå så til music.google.com, registrer deg, og voila! Er det appen eller music store du snakker om nå? Appen har eg hatt siden den kom ut i vår. Den er det bare å installere som apk. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Jepp, og Music-appen ble oppdatert igår. Men det du trenger er en Google Music-konto. Denne oppretter du ved å bruke proxy. HAR du en GM-konto så er det jo bare å sette i gang. (Klient til PC/Mac/Linux for opplasting av musikk kan lastes ned fra music.google.com) Lenke til kommentar
Swome Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Google music har eg hatt lenge. Er musikkbutikken eg vil ha tilgang til. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Åååååja! Det er noe helt annet. Tvilsomt at det finnes en vei rundt det. Lenke til kommentar
Swome Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Nå fikk eg faktisk tilgang til google music på market i nettleseren, men må legge til en amerikansk visa for å betale :S Samme gjelder for movies. Flere som kommer inn? Lenke til kommentar
Swome Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Ryktes om Google Music til europa 8. desember http://www.side-line.com/news_comments.php?id=47076_0_2_0_C Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Skal bli spennende å se når vi får dette til Norge. Google Books, Voice, TV og Movies er jo kun tilgjengelig i statene, så ser ikke hvorfor dette skulle komme så raskt som 8. desember, men vi kan jo håpe Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Ved lansering er det 13 millioner spor i i musikkbutikken. Les denne setningen én én gang til Jeg likte det at man kan like låter via google+ og at følgerne kan høre på låta én gang. En god måte å dele nyoppdaget musikk på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg