Gå til innhold

skyrim + dame = ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Er vel litt for mange jenter som tror at spill er bare for gutter, noe denne reklamen er et typisk eksempel på:

http://www.youtube.com/watch?v=gPE4f2xRT9U

Lurer på hvordan jentene hadde reagert hvis kjøkkenmaskina til dama laget for mye lyd når typen skulle se på TV, så han kasta den ut vinduet så dama ikke fikk lage middag...

Å sammenligne det å kapre TVen og spille spill med noe så grunnleggende og nødvendig som å lage mat? Eh...

Lenke til kommentar

Det er ikke nødvendigvis artig når dama også spiller de samme spillene som du. Det er en fare for at du får en sur dame når hun finner ut at du har spilt Skyrim i mange timer uten henne og gjort mye quests aleina.

Har selv opplevd dette på WoW. Fikk ikke spilt alene til slutt, måtte spille med henne og hu hadde ikke bestandig tid :ph34r:

bare en liten heads-up :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Har lyst til å få dama litt interessert i pc spill, en felles aktivitet =)

er dette ett spill man kan "tvinge" dama til å prøve for å få henne litt interressert i PC spill, eller har det liten kvinne faktor? (tidligere lite interesse for spill)

Noen som har hatt hell med sine respektive? Hun er ikke no særlig glad i vold...

vel, for å si det sånn. Jeg har en samboer, og han liker ikke spill ( ja en gutt )

Jeg er da jente, og jeg har elsket alt som har med elektronikk og spill siden jeg var liten jente.

Tidligere har folk syns det har vært " tøft " eller hva man skal kalle det.

Men da tilbake til samboeren min stakkar, så tror ikke jeg han syns det er like festlig at jeg sitter og spiller fra jeg våkner om morgen til jeg legger meg om kvelden. ( sett bort ifra at jeg faktisk studerer )

Sims? haha, det var mitt beste forslag. Eller noe sånn som Final fantasy?

jeg mener nå at hvis du ikke liker skyrim.. Vel, det går ikke an..

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Det er ikke nødvendigvis artig når dama også spiller de samme spillene som du. Det er en fare for at du får en sur dame når hun finner ut at du har spilt Skyrim i mange timer uten henne og gjort mye quests aleina.

Har selv opplevd dette på WoW. Fikk ikke spilt alene til slutt, måtte spille med henne og hu hadde ikke bestandig tid ph34r.gif

bare en liten heads-up :thumbup:

Oh yes, det der kan faktisk bli litt vrient…

Man sitter og spiller sammen med noen for å lede dem inn i et spill, og så blir de skikkelig begeistret, og så er man plutselig litt stuck fordi de antar at man skal fortsette å holde følge videre inn i spillet… ;>

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...