hotdognilsen Skrevet 17. november 2011 Rapporter Del Skrevet 17. november 2011 Hei, Er på jakt etter et trådløst headset, så tar gjerne imot tips og erfaring fra andre Vil for det meste bli brukt til gameing og musikk. Pris klasse 0 --> ca 3000 takker på forhånd Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. november 2011 Rapporter Del Skrevet 19. november 2011 Jeg tror dette vil tjene deg bra, under prisantydningen din også SENNHEISER RS 220 WIRELESS HEADPHONE Lenke til kommentar
nomore Skrevet 20. november 2011 Rapporter Del Skrevet 20. november 2011 Eg har Sennheiser RS180 og er strålende fornøyd. Mye likt RS220, men analog tilkobling, og (litt) rimeligere. Over et par år har eg testet en del forskjellige headset, og kommer alltid til å gå for Sennheiser. Etter min mening lager de beste headsettene, men det er dog subjektivt. Har hatt RS120, RS120(r2), RS170 og nå RS180. Vurderte RS220 når eg kjøpte nytt sist, men da var ikke RS220 i butikkene(dessverre). Kjenner en del som rister på hodet når de hører prisen(har alltid betalt mellom 1200-1800 for de eg har kjøpt), men enda ingen har klaget på lydkvalitet eller komfort. Og det er verdt å betale for. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå