chri-ot Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 (endret) Jeg får ikke tilkoblet mobildata på netcom sitt nett, jeg har nå tele2. Jeg har vært i kontakt med tele2 og de finner ingen feil hos seg, jeg har prøvd simkortet i andre mobiler og det funger ikke der heller. Jeg sitter her med ei venninne som har akuratt det samme problemet som meg, for henne har det vært slik i et år. Hun har Netcom. Jeg har spurt tele2 om nytt simkortet (jeg oppdater ettersom hva som skjer). Flere en oss to som opplever at gprs og 3g ikke fungerer hos netcom? Jeg har hatt Tele2 før, da fungerte det helt bra, så gikk jeg over til Chess og det fungerte like bra, nå byttet jeg til tele2 igjen og det fungerer ikke. Så kan det være slik jeg tenker at det er simkortet som det er noe feil med? APN er riktig satt opp. Endret 18. november 2011 av cyclo Emnetittel forbedret Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 17. november 2011 Forfatter Del Skrevet 17. november 2011 Oppdatering: Tele2 ringte meg nå, teknikeren har problemer med å finne problemet, han prøvde blant annet å aktivere et annet simkort, men han fikk samme feilen som jeg får. Så det er ikke simkortet Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 23. november 2011 Forfatter Del Skrevet 23. november 2011 Jeg har de siste dagene sendt inn mange skjermbilder til tele2, bla etter at 3g plutselig ville fungere når jeg var i sverige. I dag ble problemet løst, og mobildata fungerer. Jeg vet ikke hva feilen var, men den ligger hos tele2 og er ikke ios relatert. Nå etter en og en halv uke uten mobildata, hva er rimelig at jeg krever som kompensasjon fra tele2? Lenke til kommentar
Hrti Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Har hatt samme problem de siste dagene. Mobildata fungerer tidvis som det skal, og andre ganger fungerer det ikke i det hele tatt. Jeg finner ingen mønster eller utslagsgivende faktorer for hvorfor det plutselig slutte å fungere. Har til og med gjenopprettet som ny iPhone i iTunes uten hell. Har hatt Tele2 i snart to år, og aldri opplevd dette før - hverken på iPhone 1. gen, HTC Desire, HTC Desire HD eller Samsung Galaxy S II. Heller ikke på min iPhone 4 med iOS 5.0 og iOS 5.0.1 før nå de siste par dagene. Var i dag i kontakt med Tele2 kundeservice pr. epost og de limte bare inn WAP- og MMS-innstillinger fra tele2.no som svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå