XPUserz Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Noe så kult har jeg ikke sett på lenge Kul filmmusikk, ildspyddende drager og Nazgul! Helt sikkert at Lord of the Rings III kommer til å ta av på kinoene den 18 desember om den ikke kommer "sneak preview" i kazaa før!! Noen av dere som har sett den?? om ikke bør dere se NÅ! HERLIG BRA! Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Drager? Kan ikke huske å ha lest om noen drager.. *leiter etter traileren, og håper at filmfolka ikke har funnet på noe teit* Lenke til kommentar
lperik Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Å se trailer/teaser blir som å lese bak på filmen før man ser den. (selv om i dette tilfelle man har en liten anelse om hva som kommer til å skje) Min mening iallefall Lenke til kommentar
ludvig Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Noe så kult har jeg ikke sett på lenge Kul filmmusikk, ildspyddende drager og Nazgul! Helt sikkert at Lord of the Rings III kommer til å ta av på kinoene den 18 desember om den ikke kommer "sneak preview" i kazaa før!! Noen av dere som har sett den?? om ikke bør dere se NÅ! HERLIG BRA! Atter en konge har premier på kino 17 des. og ikke 18 des. Lenke til kommentar
XPUserz Skrevet 14. august 2003 Forfatter Del Skrevet 14. august 2003 Fant du den ikke? Leter frem min her (Pakket ned fra 20 til 5MB): http://home.no.net/ncomsoft/div/lotr_trailer.avi PS! høyreklikk på den og lagre mål som... så må du ha DivX installert for å spille den av. De har drager ja, mange ildsprutende drager som flyr over Hobittland og setter fyr på alle bygningene der. Mye ild i filmen kan du si ! selv om dragene så litt "fake" og gummi ut. - - - Lest? hehe.. har du ikke "hørt" boka ringenes herre som audio? Finnes 3 filer på 20MB i kazaa som Del 1, 2 & 3. tror det er en rip av en lydbok. Litt kortere en filmen , men 74min pr fil å 222 minutt gir et "grunnkurs" i triologien Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 vent litt, det er da ikke Atter en Konge, det er jo The Hobbit! Lenke til kommentar
Venruki Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=137741 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå